Terug naar overzicht
fiogf49gjkf0dhallo An, slechts 1 adres bij Michel Sas van de Sas Academy, hij deed het huwelijk van mijn getuige, het haar van mijn nichtje voor een suite en gaat mijn haar doen.hij komt aan huis en doet proefsessies. echt een ervaren kapper,visagist en make-up artist, kijk eens op zijn website; www.sasacademy.be een aanrader, groetjes Jozefien
fiogf49gjkf0dDag Jozefien, Bedankt voor je reactie.Enig idee van prijzen? Groetjes, An
fiogf49gjkf0dOp de site staat 375 euro voor haar en make-up voor de bruid. Al het hoogste bedrag dat ik al ben tegen gekomen tot nu toe! groetjes!
beste u mag mij gerust mailen voor info, ik ben die dag nog vrij voor je kapsel en eventuele make up kan ik ook verzorgen. erika_waumans@hotmail.com
375 euro?! *slik*
hey, niet mortsel of berchem, wel Studio Joyce in wilrijk Godshuisstraat 682610 Wilrijk (Antwerpen) Hoofd: 03 827 07 52 Heb bij haar mijn proefkapsel al laten doen en was echt goed, ze doet enkel feest en bruidskapsels en ik betaalde 17euro voor proef, op de dag zelf betaal ik nog eens 17 euro + de pareltjes. Ik ga duizelen als ik die prijzen hier hoor... groetjes!
Hoi,ik ga altijd naar Vernieuwe en team op de Grote Steenweg 113 in Berchem. Hele goeie kapper!Ik heb hem gevraagd of hij bruidskapsels doet, geen probleem, alleen komt hij op mijn trouwdatum niet aan huiswant dan is het veel te druk (ik weet niet of dat ligt aan het feit dat het in de vakantie is of op een zaterdag).Ik zou wel vanaf half 8 of zoiets mogen langskomen en dan krijg ik voorrang op eventuele klanten die er al zijn.Hij vraagt 50 à 80 euro voor een bruidskapsel.Ik denk dat ik nog even verder zoek naar iemand die aan huis komt, maar misschien ben jij er wel iets mee?Groetjes,Veerle
Hoi Kristien en Karolien,dat klinkt goed, vooral die prijzen :-)Weet jij of ze ook aan huis komt?Groetjes,Veerle
Beste, ik ben visagiste/hairstyliste en ik kan je eventueel helpen. voor meer info graag een mailtje: hani@live.be mvg, Hani