Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hallo bruidjes ik heb even jullie hulp nodig

  8-5-2010 19:06:48
fiogf49gjkf0d
hallo iedereen.
mijn toekomstige schoonzusje is nu vier maand zwanger. nu zou ze een kleurtje willen hebben voor tegen onze trouw.
ze woont in sint truiden en had iemand gevonden in het centrum zelf waar ze haar konden spuiten.
maar die mvr wou dit niet doen omwille dat ze zwanger is.

nu, zij wilt niet onder de zonnebank want ze heeft schrik voor plekjes te krijgen in het gezicht. dus zou ze haar lichaam willen laten spuiten.
nu heb ik lang geleden ooit eens hierop gelezen dat er in diest of mss ook nog ergens anders, rondom sint truiden (max drie kwartier rijden)ook iemand dat deed bij zwangere bruidjes.
kennen jullie iemand?

mercikes voor het lezen van mn berichtje!!!

ps ik heb woensdag mijn kleedje nog eens mogen passen!!!! het is nog steeds liefde op het eerste gezicht

groetjes tania

tania

Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 1263


evy
1-3-2009
 Meld misbruik8-5-2010 22:00:51

fiogf49gjkf0d
Als die mevrouw dat niet wou doen omdat ze zwanger is, dan is daar ook wel een reden voor zijn...

Air brush tanning wordt afgeraden bij zwangeren owv de produkten die gebruikt worden. Je ademt dat in en komt zo dus ook bij de baby terecht.
Beter een witter kleurtje en een gezonde baby dan een bruin kleurtje en een baby met risico op God weet wat..


Geniet van jullie dag!




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...