Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mexico - Tips?

  7-5-2010 15:22:38
Dag bruidjes en bruidegommetjes :-)

Wij zouden graag eind september (meer begin oktober) naar Mexico willen gaan! Nu, ik ken daar uiteraard nog niks en graag had ik eens willen informeren in welke streek je best kan gaan. We zouden kiezen voor een all in resort (een beetje luxe en verwennerij op huwelijksreis mag wel hé), maar ook wat van de prachtige cultuur, geschiedenis en natuur daar willen zien.
Kan er iemand mij wat tips geven welke kant of streek van Mexico het meeste te zien is. Of kan je alle excursies doen vanuit eender welke streek?

En een bijkomend vraag, is begin oktober te doen denken jullie wat het weer betreft?

Alvast bedankt voor alle suggesties!

Groetjes

Ans
8-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1258


ann
18-6-2010
 Meld misbruik7-5-2010 16:35:43

Hallo Ans,

wij zijn twee jaar geleden in Mexico geweest (weet wel niet meer wanneer) en was echt super, heel leuke bestemming en lekker eten. Wij zijn toen eerste een rondreis met de auto gaan doen (met thomascook maar zie net dat ze dat precies niet meer aanbieden was ook wel in sommige regios niet echt veilig moet ik zeggen (niet toeristische regio dus zeker niet cancun of playa del carmen)) en dan 4 dagen in Sandos Playacar gelogeerd en was echt super goed. Heel goeie all in (zelfs minibar met frisdranken elke dag bijgevuld) en echt super lekker gegeten daar. Ik denk dat je van daaruit ook wel excursies kan maken zoals de Chitzen itza (het bekendste) maar ook naar van die soort van onderwatergangen (de naam ontsnapt mij). Sandos Playacar ligt in een volledig afgesloten domein met verschillende hotels erin (meestal Riu hotels) en je kan daar naar restaurantjes wandelen en winkeltjes enzo. Ik vond het daar wel aangenamer dan in Cancun. Vele van de grote hotels daar zijn echt grote resorts en liggen meestal op de baan van Cancun naar playa del carmen dus kies er eentje dat misschien wat rustiger ligt. De riu hotels die naast ons lagen zagen er ook wel super mooi uit.

Groetjes en veel plezier met de voorbereidingen



monica
22-5-2010
 Meld misbruik7-5-2010 16:56:58

fiogf49gjkf0d
Hoi wij gaan ook op huwelijksreis naar Mexico in juli.
September is de kans op een storm iets groter, maar uiteraard kan je daar toch niet echt op afgaan.
Wij gaan wel richting Playa del Carmen.. in het Iberostar Paraiso Grand Hotel, op aanraden van onze reisagent. Hij ging er zelf op huwelijkreis, het is een echt superhotel, kijk maar eens op google, maar je moet natuurlijk wel rekening houden met het prijskaartje daardoor.
Voor 1 keer zagen wij dit ook wel zitten, het is het mooiste hotel van een reeks iberostar hotels in de buurt, maar je krijgt bij aankomt een bandje rond je arm waaruit blijkt dat jij in het hoofdhotel zit, jij mag dus alle andere hotels ook binnenn, ook om te dineren, te zwemmen, te.... enzo voort, maar de andere mogen jouw hotel ni in..
het is echt een sjiek hotel, all inclusive, en toch goed gelegen voor uitstappen, wij gaan Chichen Itza, Cancun en Cozumel (eiland waar jem et dolfijnen kan duiken) zeker doen!

veel succes bij de keuze



Sabine
2-7-2010
 Meld misbruik7-5-2010 17:31:05

Hey,
Wij gaan ook naar Mexicxo. Hebben een luxe resort geboekt via Neckerman..
@ Monica,
Wanneer ga je, wij vertrekken 23 juli en komen 4 augustus terug.
Greetz



Evie
31-7-2010
 Meld misbruik7-5-2010 18:59:02

Wij gaan ook in september. Wij hebben geboekt in RIU Palace. Het ziet er heel knap uit, we kijken er echt naar uit!



Anne
7-8-2009
 Meld misbruik7-5-2010 20:57:19

fiogf49gjkf0d
Hoi Ans,

wij zijn net twee weken terug uit Mexico. We hadden het RIU Palace Mexico hotel in Playa Del Carmen. Echt ongelofelijk: lekker eten, vriendelijke bediening, kei chic hotel, prachtig strand, leuke poolbar met heerlijke cocktails, bediening aan het zwembad (je hoeft dus niet zelf je drinken gaan te halen), ... De All -in die je daar hebt, is ook wel degelijk een all in.
We hebben ook enkele uitstappen gedaan: snorkelen, met dolfijnen gaan zwemmen, maya-tempels,...
Het is wel zo dat als je september oktober gaat de kans op orkanen veel hoger ligt. Een bevriend koppel is in september geweest en heeft zo een orkaan meegemaakt. Is natuurlijk zo erg niet, maar liever toch de zon.

Dit is de link naar de foto's op facebook: http://www.facebook.com/?ref=home#!/album.php?aid=2039367&id=1126540716 kijk zelf maar. Elke keer als ik de foto's bekijk, zou ik zo het vliegtuig instappen en terug willen.
Dit is echt heaven on earth...

grtjs
Anne



Bianca
12-6-2010
 Meld misbruik9-5-2010 14:49:01

fiogf49gjkf0d
Hoi Ans,
In Mexico zit je in september of oktober met een grotere kans op regen en orkanen, niet dat ik me daardoor zou laten tegenhouden, maar het is wel belangrijk dat je dat op voorhand weet. Aan de andere kant liggen hierdoor de prijzen meestal wel iets lager. Ik zou zeker ook de voorkeur geven aan Playa del Carmen, de hotels van de RIU keten zijn bvb. zeer goed. Maar de beste raad die ik je (als reisagent) kan geven... vraag advies aan je reisagent! Het is onze job om jouw droomreis voor te stellen binnen het door jou vooropgestelde budget.

Mocht je meer informatie willen, je mag me altijd een berichtje sturen!
Groetjes,
Bianca



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...