Terug naar overzicht
Effe meevolgen, wij hadden dezelfde planning, de "huwelijksreis" is voor zomer 2011 maar dit jaar een citytrip naar London. Ben er ooit geweest, 14 jaar geleden De klassiekers natuurlijk: - Big Ben - Harrods - Madame Toussaud - Paleis - Picadilly circus ... Mijn vriend wil ook nog naar een oorlogsmuseum
Ik en mijn vriend zijn in januari ook naar Londen geweest, echt zo leuk !! We hebben heel wat afgestapt zen amai :p mijn voeten doen er nog zeer van! Maar wat ons echt bijblijft is onze avond/nachtwandeling van aan ons hotel (Waldorf Hilton) tot aan The Londen Eye, Big Ben, Houses of Parliament, de brug van het "oude" Londen naar het "nieuwe" Londen. In januari was alles daar heel mooi verlicht en ze hebben mij wijs gemaakt dat de verlichting daar het hele jaar bleef hangen dus normaal zou je er ook nog van kunnen genieten :) Veel amusement !! Groetjes
Hallo, Ik ben al enkele malen in londen geweest en dit jaar ben ik met mijn aanstaande nieuwjaar in londen gaan vieren. Zeker de moeite een musical : ben zelf al naar "les miserables geweest en chicago" maar koop je kaarten daar veel goedkoper. Harrods is mooi en extravagant maar duuuuuuur, ga naar selfridges voor souviniers. Soho is een prachtige hippe buurt met kei leuke bars en restaurants. En wandel heel veel want in londen is overal iets te zien!!! we hebben ook een misviering in St pauls meegemaakt en dit was ook prachtig! En neem een taxi in londen! Amuseer jullie!!! Groetjes Elke