Nu Online
Momenteel zijn er 43 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Citytrip Londen

  7-5-2010 15:05:38
Hallo aanstaande bruidjes en gommetjes,


Wij gaan na onze trouw op citytrip naar Londen en binnen een paar jaar gaan wij op huwelijksreis!
Misschien tips wat we zeker moet doen of zien?


Alvast bedankt!
Een toch al wel stressy bruidje.

Gwen
14-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1222


Annika
10-9-2010
 Meld misbruik7-5-2010 16:15:17

Effe meevolgen, wij hadden dezelfde planning, de "huwelijksreis" is voor zomer 2011 maar dit jaar een citytrip naar London.

Ben er ooit geweest, 14 jaar geleden
De klassiekers natuurlijk:
- Big Ben
- Harrods
- Madame Toussaud
- Paleis
- Picadilly circus
...

Mijn vriend wil ook nog naar een oorlogsmuseum



Lynn
21-9-2012
 Meld misbruik7-5-2010 17:26:28

Ik en mijn vriend zijn in januari ook naar Londen geweest, echt zo leuk !! We hebben heel wat afgestapt zen amai :p mijn voeten doen er nog zeer van! Maar wat ons echt bijblijft is onze avond/nachtwandeling van aan ons hotel (Waldorf Hilton) tot aan The Londen Eye, Big Ben, Houses of Parliament, de brug van het "oude" Londen naar het "nieuwe" Londen. In januari was alles daar heel mooi verlicht en ze hebben mij wijs gemaakt dat de verlichting daar het hele jaar bleef hangen dus normaal zou je er ook nog van kunnen genieten :)

Veel amusement !!

Groetjes




Elke
9-7-2010
 Meld misbruik7-5-2010 19:06:24



Hallo,

Ik ben al enkele malen in londen geweest en dit jaar ben ik met mijn aanstaande nieuwjaar in londen gaan vieren.
Zeker de moeite een musical : ben zelf al naar "les miserables geweest en chicago" maar koop je kaarten daar veel goedkoper.
Harrods is mooi en extravagant maar duuuuuuur, ga naar selfridges voor souviniers.
Soho is een prachtige hippe buurt met kei leuke bars en restaurants.
En wandel heel veel want in londen is overal iets te zien!!!
we hebben ook een misviering in St pauls meegemaakt en dit was ook prachtig!
En neem een taxi in londen!

Amuseer jullie!!!
Groetjes Elke



Friedl
2-7-2010
 Meld misbruik8-5-2010 16:02:25

fiogf49gjkf0d
Ik ben wég van Londen !

Ga zeker eens een kijkje nemen in Harrods - iets kopen is bijna onmogelijk, maar het is een attractie op zich.

Een romantische wandeling doorheen de stadsparken: Hyde Park, Green Park, St James Park, etc. Prachtig ! Ook leuk om te zitten picknicken. Mijn mooiste herinneringen daar...

Als je dierenliefhebber bent: London Zoo ! Echt, niet te vergelijken met de Zoo van Antwerpen - enorm groot en móói. Echt ongelofelijk. Veel verschillende dieren, etc.


Ikzelf vind het Natural History Museum heel tof, maar dat hangt van je interesses af natuurlijk. En dan heb je nog het bekende British Museum. Indrukwekkend.


Wat ook een must is: the Changing of the Guard aan het paleis. Op zich misschien niet zó boeiend, maar het is wel iets wat je 1 keer moet zien als je in Londen bent.


London Dungeon is ook wel indrukwekkend, het gaat om de dieptepunten in de Londense geschiedenis, heel levendig gebracht. Een attractie, geen museum !

Wat ik zelf nog niet gedaan heb, maar me wel leuk lijkt: de Jack the Ripper wandeling, nachtelijk met gids langs de pubs en straatjes die er bij betrokken waren.


En verder: gewoon in de stad rondwandelen, doorheen de verschillende bekende buurten om de volledige sfeer op te snuiven.


Have fun, ik ben alvast jaloers op jullie !



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...