Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

stress

  7-5-2010 10:01:15
Dag bruidjes

Nog 8 dagen op de teller en nu begint de stress echt wel te komen, zeker omdat er vanalles lijkt tegen te gaan

1. de weervoorspelling: ziet er niet goed uit voor 15 mei, regen en wind en ik heb niks voor boven mn kleedje te trekken
2. die aswolk in Ijsland die weer opspeelt: mijn papa zit in New York en mijn getuige moet nog naar Turkijke tot 13 mei en ik ben bang dat 1 van de twee niet terug zal raken :-s zeker mijn papa want blijkbaar zou het Amerika treffen. Onze huwelijksreis gaat naar Jamaica dus straks kunnen we nog niet vertrekken ook!!
3. mijn neef zijn kindje is erg ziek (hersenontsteking) en moet tot onze trouw in het ziekenhuis blijven dus das ook al een domper op de feestvreugde

zucht...hopelijk komt alles toch nog in orde en wordt het een prachtige dag, ik heb er zooolang naar toegeleefd dus hoop echt dat alles goed gaat!

bedankt om eens te luisteren!
Sofie
15/05/10

Sofie

Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1180


Eva
10-7-2010
 Meld misbruik7-5-2010 10:21:28

hej Sofie,

Ik hoop voor jou dat je papa en getuige je trouw halen, en dat je neef zijn kindje snel beter is. Ik denk dat het slechte weer dat er misschien gaat zijn binnen 8 dagen niets is vergeleken met de eventuele afwezigheid van je vader of je getuige.

Gewoon even rustig in en uitademen!
Alles zal goed lopen



Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik7-5-2010 10:27:13

Sofie,

Kop op meid!
Laat de moed niet zakken...
Alles zal wel goed komen!
Ik duim in ieder geval met je mee!!

Groetjes Dorien



KIRSTEN
21-5-2010
 Meld misbruik7-5-2010 10:32:01

Hey Sofie

Moest er roch iets mislopen, probeer het van je af te zetten en te genieten van je dag. Het zijn allemaal zaken die je niet zelf in de hand hebt. Ik hoop voor jou dat alles in orde komt. Wij trouwen 21 mei heb ook niks om overaan te doen hoor, ik neem de dag zoals die komt.

Grtjes Kirsten



Sofie

 Meld misbruik7-5-2010 10:43:16

Bedankt voor de lieve reacties, is inderdaad waar dat ik er zelf niet veel aan kan doen maar dat is net moeilijk voor een controlefreak zoals ik :-) Ik zal jullie laten weten hoe het geweest is en alvast wat offers verzamelen voor de weergoden x



Sofie
15-5-2010
 Meld misbruik7-5-2010 10:43:27

fiogf49gjkf0d
Hey naam- en trouwdaggenootje :-)

Ook hier is de stress aan het komen! Hopelijk komt alles nog goed. Je papa en getuigen zullen nog wel thuis geraken he!

We hopen echt op mooi weer want we hebben koetsen en de recepties zouden ook buiten doorgaan, dus regen en kou kunnen we missen als de pest :-)
Maar kijk eens naar de weerberichten nu http://www.nieuwsblad.be/extra/weerbericht
Hoorde ook net op het weerbericht, dat het nog twijfelachtig is voor het verlengde weekend, mar dat een aantal weermodellen wel mooi weer wordt. Maar ja België kennende, kan dat iedere dag veranderen he...

Wij vertrekken ook op reis na onze trouw, de 17e naar Bali. Dat de aswolk maar wegblijft tot na onze vlucht. Langer moeten blijven is altijd net iets minder erg dan niet kunnen vertrekken he ;-)


Is voor de rest bij jullie alles bijna in orde qua regelingen?

Groetjes,





Sofie

 Meld misbruik7-5-2010 10:48:26

Hey Sofie

Wel grappig dat je ôp exact dezelfde dag trouwt zeg :-)
Bijna alles in orde hier maar toch:
- mijn vriend heeft nog geen schoenen, mannen hé, last minute minded dus dat wordt dringend tijd
- de misboekjes moeten nog gedrukt, moet zaterdag de proefdruk gaan bespreken
- maandag nog eens naar de feestzaal voor de tafelschikking: hebben wel al de tafels zelf maar wil eens zien hoe ze geschikt staan in de zaal en we hebben ook een thema dus dat moet ook nog uitgewerkt worden
- mijn schoonmoeder gaat zich de bloemen aantrekken dus die gaan we wss de vrijdag ervoor in de kerk hangen net als de muziekinstallatie
- en wss nog wat details die ik vergeet

en bij jullie?



Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik7-5-2010 11:21:41

fiogf49gjkf0d
Hopelijk komt alles in orde zal alvast mee duimen!!!!


Gwen



Sofie
15-5-2010
 Meld misbruik7-5-2010 14:06:54

Hey Sofie,

Idd wel grappig he! Waar trouwen jullie? Wij in Brasschaat.
Mannen idd he, lijn vriend heeft ook pas schoenen sinds vorige week hoor ;-)

Ons to do lijstje begint nu gelukkig toch ook korter te worden:

- misboekjes nog eens nakijken en laten drukken
- naamkaartjes maken voor de tafelschikking
- bedankjes voor de kindjes maken
- bedankje voor de getuigen (we twijfelen nog wat)
- liedjes voor in de kerk op cd zetten.
Maar wss vergeet ik nog wel wat...

Laat het de komende dagen nog maar wat regenen dan dat alles eruit is tegen zaterdag ;-)


Groetjes!





Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik7-5-2010 15:10:48

Hey Sofie,

Dat zijn jammer genoeg allemaal zaken waar je zelf niks aan kan veranderen! Het weer en die aswolk daar hebben alle bruidjes op dit forum mee te maken helaas.
Als het een troost kan zijn: ik trouw op 7 aug en mijn verloofde zit v halfjuni tot 29juli in Brazilie. Als die aswolk dan komt opsteken kan dus ineens de hele trouw uitgesteld worden, want zonder hem geen trouw.
Plus wij vertrekken dag erop ook op huwelijksreis (ook nr Bali trouwens:-)). En dat is zoiets waar wij niets aan kunnen doen, alleen maar afwachten en hopen.




Dorien
10-7-2010
 Meld misbruik7-5-2010 16:04:08

Hey!

Ik heb ook immens veel stress door die aswolk! Wij trouwen op 10 juli en mijn getuige wil nog even op last minute gaan vanaf 24 juli :-( Ik probeer ze zowat om te praten om niet op reis te gaan voor de trouw, maar tlukt me niet :-) En ik heb ook echt wel schrik voor onze huwelijksreis. Ik kijk er niet alleen naar uit om op 'huwelijks'reis te gaan maar ook gewoon tfeit dat we er met ons tweetjes eindelijk nog eens tussenuit kunnen, weg van alle stress... Ouh, die vulkaan mag echt gaan stoppen ze!!

Veel succes hier, alle bruidjes.

Groetjes,
Dorien




Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik7-5-2010 18:30:15

aaah! Dat zijn idd stressy dingen!! Laat je er niet door kisten, en geniet van je laatste weekje als 'juffrouw'. Hopelijk komt alles goed, gaat het zonnetje toch schijnen (ze gaven vanmiddag al wat beter weer op voor volgende week), en vliegt de aswolk naar de andere kant!

Succes!!!




Katrien
15-5-2010
 Meld misbruik8-5-2010 9:57:58

fiogf49gjkf0d
Hallo, hier ook 15/5!!! Ben zeer benieuwd naar het weer. We zijn van plan om onze viering buiten te laten doorgaan, maar als dit niet zou kunnen moet ik toch nog op zoek gaan naar versiering voor het binnenzaaltje... Wij gaan op huwelijksreis naar de caraiben, maar daar is het weer op dit moment ook niet te denderend... En inderdaad, hopen dat we kunnen vertrekken :). Ik hoop dat we er allemaal een spetterende dag van maken, zon of geen zon! Trouwens, mijn toekomstige heeft ook nog geen schoenen :)



Sofie

 Meld misbruik9-5-2010 14:01:56

fiogf49gjkf0d
Hoi hoi
me again
Mijn vader is veilig thuis zonder aswolkproblemen maar mijn getuige moet vandaag nog vertrekken
Bovendien ben ik zonet van de trap gevallen maar gelukkig enkel blauwe plekken op plaatsen die onder mijn kleed zitten :-), moet wel weer lukken hé, hopelijk ben ik niet te stijf de volgende dagen want ik moet nog op die 10cm hakken kunnen lopen!

Vanmiddag gaan we wat spullen aan mijn nicht gaan geven (die ceremoniemeesteres is) en morgen naar de feestzaal voor de laatste regelingen. En hopelijk regent het vandaag goed uit zodat het volgende week lekker droog is!

@Sofie: wij trouwen in Evergem, Oost-Vlaanderen!

iedereen heel veel succes en laten we allemaal een dansje doen voor de vulkaan-en weergoden zodat ze goed gezind zijn :)
xx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...