Nu Online
Momenteel zijn er 183 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mis

  13-1-2006 12:59:36
Hallo,

Enige tijd terug hebben wij een uitnodiging van de pastoor ontvangen voor een dag huwelijksvoorbereiding. Wij kunnen ons dan echter onmogelijk vrijmaken. Denken jullie dat dit een probleem zou zijn?
Wanneer worden best de praktische zaken zoals misboekje, muziek ed. met de pastoor besproken?

Groetjes,
Vanessa
12/08/2006

vanessa
12-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 902


robben
20-5-2006
 Meld misbruik13-1-2006 13:04:42

Bij mijn schoonbroer was dat ook zo, ze hebben dan een andere datum afgesproken. Bespreek het eens met jullie pastoor?
Groetjes, Isabelle*



De bruycker
12-8-2006
 Meld misbruik13-1-2006 16:46:31

Ik denk ook dat ze dan een andere datum vastleggen. Dat vertelde onze pastoor toch. Wij hebben ook net een uitnodiging gekregen voor de hulwijksvoorbereiding en we trouwen ook op 12 augustus!! Misschien zaten we dan wel samen op de voorbereiding! Zijn jullie van rond Gent?

Groetjes Inge
( 12/08/2006 )



vanessa
12-8-2006
 Meld misbruik16-1-2006 19:40:30

bedankt voor de suggestie!
En neen, wij zijn afkomstig van Dendermonde.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...