Nu Online
Momenteel zijn er 43 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ijskarretje

  13-1-2006 11:31:40
Hey iedereen,

Wij zijn aan het denken om na de misviering ipv snoepjes uit te delen aan de kindjes een ijskarretje naar de kerk te laten komen. Iedereen die dit wil kan dan een ijsje eten.
Zijn er nog mensen die dit al gedaan hebben en hier ervaring mee hebben? Of wat zijn jullie ideën hierover?

Groetjes

Sandra

sandra
20-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 852


valerie
28-7-2006
 Meld misbruik13-1-2006 11:42:30

mijn neef had ook een ijskarretje laten komen voor de kindjes en drank voor de grote mensen. was wel leuk!



Marion
6-1-2007
 Meld misbruik13-1-2006 12:03:08

Hallo, wij kennen ook een koppel die dat gedaan heeft en dat was nu in augustus geweest. Zeer origineel, maar heel jammer van het weer. Het regende pijpestelen en daardoor trok de ijskar niet zo goed. Het is dus wel tof, maar zeer afhankelijk van het weer.
Succes!



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik13-1-2006 12:43:38

Dag Sandra,

wij zijn getrouwd op 09/09, eerst dachten wij er ook aan om een ijskarretje te nemen, want het idee vonden we heel leuk.
maar toen begonnen we te denken: wat als het slecht weer is? wat als de kindjes er mee te beginnen morsen, vooral jammer als de bruidskindjes vlekken op hun kleren zouden hebben...

wij hebben het dan maar op de "normale manier" gedaan, en snoepjes uitgedeeld uit een mandje.

Groetjes
Vanessa



Tilly
6-5-2006
 Meld misbruik13-1-2006 13:02:58

Hey Sandra,

Wij trouwen in mei en aan onze cermemoniebus zal een aanhangwagentje voorzien zijn met ijsjes! Die worden dan uitgedeeld aan het stadhuis.

Groetjes,
Tilly
(06/05/06)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...