Terug naar overzicht
Ik heb geen foto van mijn kapsel dus ik kan je niet helpen.Ik vond op internet en in boeken niet echt iets naar mijn zin en heb gewoon tegen mijn kapster gezegd wat ik ongeveer wou en heb haar een beetje laten proberen, al vrij snel hebben we iets gevonden wat helemaal mijn ding is.Ik trouw op 21/05/10, ik zal na de trouw foto's posten, dan kan je een kijkje nemen.Groetjes
hey, idd er zijn niet veel mooie kapsels te vinden op internet en in de boeken is het steeds vrij klassiek dus ik zou zeggen laat eerst een paar keer een proef doen om uit te zoeken wat je wil. groetjes erika kapster aan huis erika _waumans@hotmail.com
probeer op google steeds te zoeken met engelstalige woorden, dan krijg je echt meer hits vb http://www.google.be/images?hl=nl&q=wedding+hair+half+up&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=_yfgS_aEIMSiOP2ujK0I&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1&ved=0CBUQsAQwAA groetjes eva
Alvast bedankt! :-) Ik zoek rustig verder, moet pas in juni voor de proef, maar moet maandag nog eens laten puntjes knippen. De kapster wilde dan al eens graag zien hoe ik het in gedachten had. Vandaar mijn zoektocht :-)
hey lieve heb vorige week men proef kapsel gehad ga kijken of er een gelukte foto van bij zat meneigen haar zit boven aan weggenomen uit men gezicht, en heb extensions ( echt haar bij gehaald) en die zitten erbij in omdat men eigenhaar niet lang genoeg is tegen de trouw voor zelfde effect te bekomen zal kijken of de foto goed is en dan stuur ik je een door van men proefkapsel ik werk ook met tiara voor in menhar bovenin gr kristel
mail is gezonden lieve mvg kristel
Hallo Lieve, ikzelf ben bruidskapster aan huis en verzorg ook de make-up indien gewenst. Op mijn website kan je enkele voorbeelden vinden van kapsels die ik gedaan heb. Indien je een afspraak wil kan je mij steeds telefonisch contacteren op onderstaand nummer. Alvast veel succes! Vriendelijke Groeten,Kelly Lenhardthttp://www.everyoneweb.com/kellylenhardt +32 494 74 03 66
merci allemaal, ook voor de mailtjes!! :-) 't gaat zeker in orde komen. @ Kelly: ik heb al een kapster, en een visagiste. Maar toch bedankt!