Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hulp nodig met iets helemaal anders!!

  2-5-2010 19:08:10
Hallo allemaal,
Al verschillende keren heb ik mij tot dit forum gekeerd voor hulp en tips i.v.m. ons huwelijk. Waarvoor alvast mijn dank ;-)
Nu richt ik mij tot jullie met een heel andere hulpkreet:
Ik weet dat er mensen van over heel Vlaanderen (en Nederland) op dit forum aanwezig zijn en ik heb jullie ogen en oren allemaal nodig!
Afgelopen nacht is mijn vriend zijn motorfiets (een rode ducati 748S) voor onze deur gestolen (in Heers, Limbug). Waarschijnlijk zal deze wel niet gebruikt worden om zo in z'n geheel mee te rijden, maar om in stukken te verkopen. Als jullie iets horen/zien/... dat ons kan helpen, laat het mij dan aub weten!
Mijn vriend is er echt het hart van in! Een half jaar geleden ongeveer heb ik hier nog een oproep gelanceerd voor mensen met een ducati omdat ik een 'stoet' zou willen als we naar het gemeentehuis rijden, omdat ik weet dat zijn Ducati zijn (tweede) grote liefde is.

Dus lieve mensen van overal: als je iets zou horen/zien, laat het mij dan aub weten! Nuttige tips worden zeker beloond!!
Groetjes
Wendy


Wendy
7-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1065


Heleen
10-7-2010
 Meld misbruik2-5-2010 19:35:00

wat ontzettend vervelend voor jullie, ik hoop voor jullie dat de motorfiets gevonden wordt.



patricia
2-7-2011
 Meld misbruik2-5-2010 19:51:00




Edel
7-8-2010
 Meld misbruik2-5-2010 20:39:44

Hey,

Wat erg!!!! Ik hoop van harte dat ze hem terug vinden!!!! Ik herinner mij je oproep nog want ik vond het een super-lief-romantisch idee!


Groetjes,
Edel




An
26-3-2010
 Meld misbruik3-5-2010 8:06:45

Hoi,
Dat is niet zo leuk natuurlijk!!!
Wij hebben een 2e handsmotozaak in Lichtaart. Moest het zijn dat er iemand zo een moto komt aanbieden of in onderdelen, zal ik je zeker op de hoogte brengen!!

Hopelijk vind je hem terug!!
An



liesbeth
21-8-2010
 Meld misbruik2-8-2010 19:46:49

Hey!
ik vroeg me af of je ondertussen nog iets gehoord/gezien hebt van de ducati...
Mijn vriend rijdt ook met de moto dus we hebben extra goed rondgekeken...maar wij zijn van de kempen en heers is dan toch serieus uit de richting. Het is zoals je zei zeer waarschijnlijk dat ze de onderdelen verkopen en niet de volledige moto.
Hopelijk zijn ze niet richting frankrijk/duitsland getrokken :-(

groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...