Nu Online
Momenteel zijn er 130 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

rozenblaadjes

  30-4-2010 22:15:33
Hoi allemaal!

Met nog 70 dagen te gaan ben ik een laatste to-do lijstje aan't aanleggen. Ik moet nog op zoek naar witte rozenblaadjes. Weet iemand waar ik die kan vinden? Onze bruidsmeisjes zouden ze uitstrooien bij het binnenwandelen in de kerk. Heeft er iemand ook een idee hoeveel je er zo nodig hebt? Ik vind het moieilijk om in te schatten... Ik denk dat ze per 100 of 200 of zo verkocht worden?

Groetjes,

Elke

elke
10-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1064


Kathleen
24-7-2010


jessie
24-7-2010
 Meld misbruik1-5-2010 9:26:23

hey,
normaal verkopen ze die bij ava papier! ik denk wel da je met 100 stuks toe komt!
grtjs jessie




Maureen
11-9-2010
 Meld misbruik1-5-2010 10:57:32

inderdaad, bij Ava heb ik ze ook zien liggen



elke
10-7-2010
 Meld misbruik1-5-2010 13:01:47

dankjewel!!



Ann
10-7-2010
 Meld misbruik1-5-2010 18:30:43

Wij trouwen dezelfde dag!
Heb jij nog veel te regelen? Heb schrik dat ik iets vergeet....

Groetjes!
Ann



Heidi
10-7-2010
 Meld misbruik2-5-2010 13:54:27

hallo,

Ook wij trouwen op dezelfde dag. Het wordt nu toch wel spannend.
Alle zaken liggen vast, maar toch heb ik schrik om nog iets te vergeten.
Oh ja, ik moet nog op een huwelijkskaars.

Groetjes
Heidi



elke
10-7-2010
 Meld misbruik2-5-2010 17:32:25

Hey Heidi en Ann,

Plezant om te horen wie er dan nog trouwt!!
Ik ben voorlopig nog ni zenuwachtig, maar ik ben toch ook regelmatig aan't overlopen wat ik nog moet doen...
We gaan overmorgen onze huwelijkskaars bestellen in Brugge.
En voor de rest... onze uitnodigingen worden volgende week gedrukt, ook ons misboekje en de stickers voor de bellenblazers.
Ik zou één van de dagen een mailtje moeten krijgen van de winkel waar ik mijn kleed heb besteld, dan moet ik langsgaan voor de eerste pas.
We hebben een bevriende man gevraagd om ceremoniemeester te zijn. Binnenkort komt hij langs om de dag eens door te nemen.
In juni bespreken we met het restaurant ons lunch-menu.
Dinsdag komt onze fotograaf langs om af te spreken wanneer we waar foto's gaan nemen.
Voor de rest is alles in orde denk ik... alleen de rozenblaadjes en balonnen nog. Normaal gezien zou ik dat moeten vinden bij AVA. Woensdag ga ik daar eens langs.

Maar binnen 2 weken doet mijn oudste zoon zijn eerste communie, dus nu ben ik daar eventjes mee bezig...

En bij jullie? Nog veel te regelen? Ik hoop ook de hele tijd dat ik niets vergeten ben...
Succes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...