Nu Online
Momenteel zijn er 129 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 15 dagen!

  30-4-2010 11:19:42
Ik kan het bijna niet geloven, nog 15 dagen vandaag!!!
In het begin ging het supertraag (vanaf 405 dagen aan het aftellen ;)) maar nu vliegt de tijd echt vooruit en we moeten nog zoveel doen!!
- vanavond naar de notaris voor ons contract te tekenen, dan nog binnenbrengen bij de gemeente
- hotelkamers gaan betalen op voorhand (zijn gereserveerd maar we willen ze zeker hebben)
- zaterdag om mijn kleed jippieee!
- zondag naar de kerk gaan kijken (om 9h15 :-s) om te kijken hoe de muziekinstallatie daar ineen zit, bloemen te bespreken (we willen ze het liefst de vrijdag al hangen)
- thema uitwerken voor de tafels: we gaan wss met televisieseries werken dus nu wil ik per koppel een personnage uitprinten en dan op de tafel een foto van de serie zetten, begeleidende muziek als ze binnengaan: veeeeel werk (en te laat beslist) maar wel leuk
- tafelindeling bekijken op een soort plattegrond van de feestzaal want heb 14 tafels maar geen idee hoe ze te zetten
- tussendoor nog naar de zonnebank, gelaatsbehandeling, misboekje laten drukken
etc etc

echt nog een hele hoop dus, hopelijk ben ik niks vergeten
Zijn er nog mei-bruidjes??
ik krijg al stress voor het weer ook, zie dat het een dag wordt als vandaag pfff maar ja dat is het enige dat we niet kunnen bestellen hé! dus gewoon afwachten!

succes iedereen!!
Sofie
15/05/10

Sofie

Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1079


Elin
22-5-2010
 Meld misbruik30-4-2010 11:36:33

Heyhey
Hier ook een mei-bruidje voor 22/05 dus bij ons nog 21 dagen te gaan. Heb ongeveer nog hetzelfde te doen als jij, dus gene stress. Ik kan nog helemaal niet aan de tafelschikking en indeling beginnen want er moeten nog zo veel mensen antwoorden (ookal was de deadline vandaag). Was inderdaad ook al aan het denken dat een soort plattegrond van de zaal wel handig zou kunnen worden...
veel succes en het komt wel goed!



Kathleen
22-5-2010
 Meld misbruik30-4-2010 12:33:42

hey fietje

het begint te korten hé!!
Jou kennende komt het heus wel allemaal slim, geen paniek.
Ik moet nog zorgen voor cadeau ouders, de tafelschikking, de menukaarten en de ondertekening van ons huwelijkscontract.
De rest is in orde.

Het woedt zeker en vast een fiijne dag.

groetjes,
Kathleen



Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik30-4-2010 14:42:15

Hallo,


Wij trouwen een dagje vroeger!
En ik heb toch al wat stress maar het komt wel goed, vooral hopen op goed weer!


nog veel succes allemaal

Gwen



Els
29-5-2010
 Meld misbruik30-4-2010 14:42:28

Dag Sofie

ik ga trouwen op 29 mei. Wat heb ik nog te doen? Moet nog eens bellen met de DJ. Bloemen voor de kerk bestellen. Tafelschikking maken en week voordien doorgeven aan de zaal, maar moet ook nog van enkele genodigden antwoord krijgen.
Jurk gaan afhalen, voorzien op 19 mei.
En uiteraard nog een aantal afspraken voor zonnebank en een gelaatsverzorging.
Misboekjes zijn gedrukt, moeten enkel nog geniet worden.
Dat is het zowat.
Ben uiteraard ook ongerust dat ik iets zal vergeten, maar komt allemaal wel in orde.
Momenteel ook druk op het werk, dus heb niet echt tijd om me er druk in te maken.

Els



Prisca
15-5-2010
 Meld misbruik30-4-2010 19:47:24

hey wij trouwen ook de 15de,
wij moeten nog:
- morgen de misboekjes printen
- tafelschikking afwerken
- ondertussen nog eens naar de zonnebank
- zaterdag ga ik mijn jurk ophalen
- zondag heb ik mijn vrijgezellendag
- dinsdag gaan we een dagje relax naar een thearmae
- woensdag alle dingen gaan afgeven bij de feestzaal
- vrijdag manicure
ik hoop dat ik niet te veel aan het vergeten ben



Ilse
23-7-2010
 Meld misbruik1-5-2010 11:07:46

zo spannend allemaal...
tkomt allemaal wel goed, ik trouw in juli, maar als ik dit allemaal lees krijg ik ook zo zenuwen...;)




Nathalie
22-5-2010
 Meld misbruik3-5-2010 8:47:36

Ik trouw 22 mei en tot hiertoe vond ik het allemal zoooo leuk! Maar dit weekend gingen de poppetjes aan het dansen. Wij geven een feest voor de meest dichte familie en véél vrienden omdat we dit het liefst willen en we betalen alles zelf. MAAR nu komen de zussen van mijn schoonmoeder niet omdat ze het niet gepast vinden dat we trouwen nu ze ziek is. (dit weten we nog maar 3 weken, dus alles was al in orde en we vinden het eigenlijk nu net belangrijk om zulke intense momenten te delen!)
De stiefvader is boos omdat we zijn zoon niet uitgenodigd hebben! (deze hebben we nog maar 2x in ons leven gezien!)
En mijn moeder wil liever met haar vrienden aan tafel zitten ipv met de schoonfamilie omdat ze haar zo beter amuseert! En ik moet dit dan oplossen zonder de schoonfamilie op de tenen te trappen!
Mag ik even héél hard gillen?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...