Nu Online
Momenteel zijn er 126 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

getuigen in de kerk

  9-1-2006 19:24:21
Hallo,

ik heb een vraagje. Hoeveel getuigen mag je in de kerk hebben? Is het waar dat ik er twee mag, maar dat mijn verloofde er dan ook 1 heeft. Dat zijn er dan drie in totaal??? Want ik zit met een serieus dilemma...

groetjes

xxxx

Daisy
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 906


Sofie
22-7-2006
 Meld misbruik9-1-2006 20:45:52

Hallo,

je moet op deze site maar eens een kijkje nemen.
Waarschijnlijk vind je hier het antwoord op je vraag.
http://www.rorate.com/rorate/scripts/kr_show.php?id=131 :

Groetjes,
Sofie
22.07.06



Erna

 Meld misbruik9-1-2006 21:48:02

Normaal mag dat geen probleem geven voor de getuigen in de kerk.Ik heb al verschillende malen meegemaakt dat er 3, zelfs 4 getuigen waren. Voor het burgerlijk huwelijk is dat wel beperkt tot 2! Alvast veel succes gewenst!



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik10-1-2006 10:43:58

Hoi Daisy,

Dat is normaal geen probleem. Ik denk dat je zelfs max 4 getuigen mag hebben. Bij ons is het zo dat mijn papa zowel voor het burgerlijk als het kerkelijk huwelijk mijn getuige zal zijn. Maar bij Jan was het allemaal wat gecompliceerder. Hij wou zowel zijn broer als beste vriend als getuige. Daarom is bij ons de oplossing dat zijn broer voor het burgerlijk huwelijk getuige is en zijn beste vriend voor het kerkelijk huwelijk.

Grtz Debra
11/08/06
http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...