Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis zuid-afrika

  9-1-2006 14:19:41
Hallo!
Wij zouden graag op huwelijksreis gaan naar Zuid-Afrika. Daarbij mikken we op een combinatie van natuur (safari), cultuur (een stad bezoeken) en een (korte) strandvakantie. Weet iemand welke organisaties dergelijke reizen aanbieden? Alvast bedankt voor de reacties!

Tine

Tine
11-11-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 554


ineke
25-3-2006
 Meld misbruik9-1-2006 14:46:33

Beste Tine,

Eén van de organisaties die je hier mee kan helpen is Koning Aap. Van oorsprong een Nederlandse reisorganisatie, ze hebben web site waar je al eens op kan snuisteren www.koningaap.nl en je kan daar een reis op maat laten maken. Ze hebben ook een bureau in Gent. Ze organiseren groepsreizen, waarvan ik je uit ervaring kan zeggen dat deze prijs - kwaliteit dik in orde zijn maar je kan er ook terecht voor een individuele reis op maat. Andere suggestie stap gewoon een reisbureau binnen en maak je wensen kenbaar normaal zijn zij ook in staat om je trip op maat uit te werken.

heel veel succes, jullie hebben trouwens een prachtige bestemming uitgekozen !!!

ps in nederland zijn er veel meer reisorganisaties die leuke trips in elkaar steken oa Djoser, Sawadee, Baobab ... Je kan daar al veel info vinden met uitgeschreven reisroutes = vaak handig om zelf iets samen te stellen

ine



Carine
10-6-2006
 Meld misbruik9-1-2006 16:22:57

Kijk ook eens op de site van Anders Reizen. www.andersreizen.be
In "Individuele Reizen" hebben ze een reis naar Zuid-Afrika "op maat". Met een huurauto maak je een rondrit, je kiest zelf welke streken je wil bezoeken.
Succes en alvast een heel mooie reis toegewenst!
Carine



jo
29-4-2006
 Meld misbruik27-1-2006 11:22:17

Hey,

ik zelf heb in zuidafrika gestudeerd, dus als je vragen hebt wat je best wilt bezoeken? mail maar gerust. Het is echt een heel mooi land. Wat ik ook kan aanraden,is namibie.
In ik denk koning aap anders dan anders of sawadee, heb je een reis die gaat vanaf kaapstadvertrekkend richting Namibie over de canyon en naar sossusvlei, ( echt prachtig) vooral deathvlei, naar etosha, een wild park. Moest ik iemand aanraden om afrika te leren kennen zou ik die reis opnieuw doen. het Krugerpark is niets vergeleken met etosha. daar men in het krugerpark perfect weet waar welk dier zit op welk tijdstip!
Wij hebben dit zelf gedaan met eigen vervoer(had er een jeep) en zelf campings op de moment gezocht ( mss niet zo ideaal als huwelijksreis) maar er zijn alleszins genoeg campings en bed en brakfast te vinden voor zeer goedkope prijzen

groetjes jo


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums