Nu Online
Momenteel zijn er 16 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zaal caipirihna (merelbeke) & fotograaf gie sels (lokeren) -

  9-1-2006 11:16:37
hey medebuidjes in spe,
heeft iemand ervaring met fotograaf Gie Sels in Lokeren? of iemand al 'ns naar een feest geweest in zaal Caipirihna in Merelbeke?
alvast bedankt voor de respons,
elfie


elfie
29-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1107


Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik9-1-2006 12:28:31

Dag Elfie

Ben hier nog eens. Blijkbaar ben je van de streek???
Wij zijn gaan kijken in zaal Caipirinha in Merelbeke. maar 't zou iets te duur zijn voor het geen dat het is (heb ik al van een paar mensen gehoord).
Wij hebben ons feest in de Roskam gegeven in Merelbeke. We hebben een zaal of 6 bezocht in de streek: en die kwam er het beste uit.
En nadien: amai! neen, geen enkel klagen hoor: een schitterende service! het eten was superlekker! Heel mooie tuin (we hebben onze receptie daar gehouden) niets verkeerd over te zeggen.

Voor die fotograaf kan 'k je jammer genoeg niet helpen.

Groetjes

Vanessa



dierk

 Meld misbruik10-1-2006 22:21:31

Dag Elfie,

Wij komen vrij veel in zaal caipirinha te merelbeke, we kennen er het personeel enorm goed, en de keuken kennen we ook goed! je mag me gerust eens bellen,0478/422.588, groeten, dierk



De bruycker
12-8-2006
 Meld misbruik13-1-2006 16:56:29

Hey Elfie

Wij zijn daar in september eens naar een trouwfeest geweest en dit was echt in orde... heel lekker eten en de prijs valt ook wel mee! is één van de gemiddelde. wij zijn dan ook nog eens gaan kijken en ze waren er ook heel vriendelijk! Dus wij hebben ons feest daar wel gepland!!
ik zou toch maar eens gaan kijken! Want ik heb ook vele positieve reacties gehoord van deze zaal maar ook van de Roskam... dus mss toch zelf even checken!

groetjes Inge
12/08/06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...