Nu Online
Momenteel zijn er 49 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zaterdag vrijgezellen gehad :-)

  26-4-2010 10:44:21
zaterdag had ik mijn vrijgezellefeestje, en het was kei plezant Ik ben opgehaald met een Hummer-limo, die ons naar Antwerpen heeft gebracht. Daar zijn we gaan salsa-dansen in 't Karveel, en daar hebben we ook gegeten. Verder gewoon wat gedronken, terraskes gedaan,... Geen gerellige dinges, maar heel plezant en gezellig En de limo heeft ons dan ook weer terug naar huis gebracht.

Er waren veel vrijgezellefeestjes in Antwerpen, dus mss ben ik wel iemand van jullie tegengekomen

Lien
7-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1136


Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik26-4-2010 10:50:54

Oh super dat je zoveel plezier hebt gehad !!!
Ik hoop dat het zal zijn zoals bij jou... Beetje dansen, beetje drinken, iets eten en veal gelach enzo... Ik ben niet voor zo'n opdrachten... Hoop dat ze dat gaan weten :-)
Heel blij voor jou dat het leuk was, een mooie herinnering :-)
Groetjes
Deborah



Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik26-4-2010 12:55:12

Hallo,


Ik had zaterdag ook mijn vrijgezellen in Antwerpen. Ik had een kleedje aan met veel bling bling mss heb je me wel gezien?
Wat had jij aan?

Gwen



Lien
7-5-2010
 Meld misbruik26-4-2010 13:05:23

ik had een groen leprechaun-pakje aan, en mijn ventje ook (die zaten ook in Antwerpen)
we waren allebei op z'n Iers, omdat we elkaar in Ierland hebben leren kennen toen we daar allebei werkten




Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik26-4-2010 21:46:31

Ik wil ook een limo op mijn vrijgezellen! Met hoeveel personen konden jullie erin, want das mij blijkbaar het probleem, dat we met teveel zullen zijn om in 1 te kunnen en is sowieso al niet goedkoop...



Lien
7-5-2010
 Meld misbruik26-4-2010 21:58:29

deze was er 1 voor 8 personen. Geen idee of er grotere zijn, ik zou denken van wel?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...