Nu Online
Momenteel zijn er 30 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis... Verrassing voor mij

  8-1-2006 14:42:14
Hallo

Volgens traditie organiseert mijn liefste schat onze huwelijksreis, dit blijft dus een verrassing voor mij. Maar hij kan wel wat hulp gebruiken, want hij was al aan't denken dat er geen enkele bestemming ging gaan. We trouwen in september, en hij zei dat het dan winter is in't zuidelijk halfrond en dat al die bestemingen wegvallen. Is dat zo? Het is dan lente, en bestemmingen zoals Zuid-Afrika zijn dan toch te doen?

Welke bestemmingen zijn zeker aan te raden in September? We willen buiten Europa, maar niet naar Azië of naar Zuid-Amerika. Dus graag naar Afrika, Amerika of Australië/Nieuw-Zeeland (is dat te doen?)

Groetjes

Vicky
09.09.06

Vicky
9-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 853


Ingrid
27-5-2006
 Meld misbruik8-1-2006 15:41:57

Vicky'tje,
September is inderdaad juist kantje boordje om bv naar Azië te gaan (het regenseizoen is in augustus) maar tegenwoordig weet je het allemaal nie zo goe meer met de weergoden. Australië- Nieuw Zeeland zou ik persoonlijk niet echt doen ( te lang in't vliegtuig maar het hangt er natuurlijk vanaf hoe lang je gaat !). Centraal Afrika is volgens mij heel goed te doen, net zoals de Caraiben en Centraal Amerika...
Liefs, Ingrid
27/05/06



Ann
19-5-2006
 Meld misbruik8-1-2006 17:06:32

Vicky,

Wij zijn vorig jaar in september/oktober naar Kenia geweest mbt de streek rond Mombassa + Safari en het weer was daar werkelijk zalig!!!!
Het is ook een ideale bestemming voor een huwelijksreis!

Groetjes
Ann



ineke
25-3-2006
 Meld misbruik9-1-2006 10:01:20

Beste Vicky,

Wij zijn in September in Zimbabwe, Botswana, Namibië en Zuid-Afrika geweest. Je zit dan aan het begin van de lente, het was er prachtig weer nog een beetje frisjes aan de Kaap en aan de kust van Namibië maar in het binnenland ruim 30 graden dus geen probleem om te genieten. Azië is inderdaad het eind van het regenseizoen en dat kan mee- of tegenvallen, ben ooit in Thailand geweest in die periode en in sommige streken hebben we toen heel behoorlijke buien gehad maar soms ook prachtig weer. Succes met de bestemming voor mij is het ook een heel grote verrassing, mijn ventje heeft het altijd over een abdij route in de Ardennen maar heb wel mijn internationaal paspoort moeten afgeven.... ben dus heel benieuwd.

groetjes ine



An
24-9-2005
 Meld misbruik9-1-2006 10:17:08

Wij zijn vorig jaar in september (24.09.2005) getrouwd en onmiddellijk naar MAuritius vertrokken. Het was er ook lente, maar lente daar is wel 28°.

Zalig en ik zou direct terug gaan, zelfde periode zelfs.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums