Nu Online
Momenteel zijn er 146 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis europa- zonnige bestemming

  8-1-2006 12:16:17
Hallo,

Wij trouwen op 8 juli 2006 en onze huwelijksreis zou toch enigszins beperkt van prijs moeten blijven. We zouden sowieso binnen de grenzen van europa blijven, we dachten aan griekenland, of cyprus, of bulgarije,... . Zijn er mensen die hun huwelijksreis via pegase geboekt hebben.
Welke hotels, bestemmingen, reisoperatoren e.d. zouden jullie ons kunnen aanraden?
Zijn op zich duurdere reizen maar bruid en bruidegom krijgen daar blijkbaar soms een fikse korting.
Bedankt!

eef
8-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1197


Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik8-1-2006 15:59:15

Rhodos is absoluut aan te raden!! Dit was onze eerste reis samen en was superromantisch!!

Als je een hotel neemt in Rhodos stad, in het nieuwe stadscentrum, zit je perfect. Vlak bij de zee om 's avonds mooie wandelingen te maken en ook vlakbij het oude stadscentrum waar het echt heel mooi is. Heel romantisch, veel cultuur en mooie nauwe straatjes waar je uren kan kuieren.

Bovendien kan je als je een autootje huurt voor 3 dagen, wat echt niet zo duur is, het hele eiland van hieruit perfect verkennen.



Elke
25-3-2006
 Meld misbruik8-1-2006 23:14:53

Wij gaan naar Tenerife op huwelijksreis naar hotel "Iberostar Anthelia Park", ik had liever verder gegaan maar ik en zeker mijn toekomstige zitten al zoveel op het vliegtuig dat we geen zin hebben in een lange vluchten. Ben al naar Rhodos geweest, daar is hotel "Rodian Amathus" een aanrader voor honeymoon (korting voor de bruid). Maar Kreta (westen) is veel typischer "hotel Iberostar Creta Panorama". En dan is er mijn alltime favourite: Corfou - een praaaaachtig eiland -Hotel Corfou Chandris.
Maar dit zijn inderdaad de duurdere hotels en die korting is dikwijls niet zo groot hoor...
Veel succes bij het zoeken!
Groetjes

25/03/06



Mieke
8-7-2006
 Meld misbruik9-1-2006 8:29:33

Dag Eef !

Wij trouwen op dezelfde dag als jullie.
Wij hadden ook gedacht om naar één van de Griekse eilanden te gaan.
Wij gaan onze huwelijksreis echter maar doen in september, dan vallen de prijzen véééél lager uit, dan vlak na de trouw omdat je dan in het drukste seizeon zit. Het is natuurlijk een keuze dat je moet maken. Maar ook om andere praktische redenen gaan wij begin september op huwelijksreis. Scheelt echt wel soms veel hoor van prijs en dan kan je iets duurder gaan van hotel ook. Cyprus is naar het schijnt een prachtig eiland ! Maar enorm duur daar. Ik had ook graag naar Cyprus gegaan, maar had al van een paar vrienden gehoord dat je daar enorm veel geld moet uitgeven aan drankjes en zo.
Rhodos is inderdaad echte aanrader ! Wij zijn vorig jaar daar op reis geweest in Grecotel Rhodos Royal! Echt prachtig hotel, all inclusive.
Wij dachten om dit jaar naar Kreta te gaan.



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik9-1-2006 12:32:29

Hey

Onze eerste reis samen was naar Kreta, in de buurt van Chania. Deze reis was gewoon perfect. Prachtig hotel (bruid volledig gratis, zelfs bij upgrade naar suite), via Neckermann, hotel Minoa Palace. Ook Kreta zelf is heel mooi, we hebben ons niet verveeld. We hebben de samariakloof gedaan, tochtjes op een gehuurde moto, een mountainbiketocht in de bergen (voornamelijk naar beneden), en Chania is heel gezellig en romantisch.

Groetjes

Vicky
09.09.06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums