Terug naar overzicht
Ik ben bij Amaryllis in Lille geweest. Een vriendin van mij heeft dat van haar ergens in Vosselaar gehaald. Maar ben de naam kwijt. Als ik jouw was zou ik al eens op google afbeeldingen kijken. Als je al wat foto's kan verzamelen van wat je graag ziet, heeft de bloemist er ineens een veel duidelijker beeld van. groetjes, Carolina
Wil je echte bloemen of kunstbloemen? Ik had een prachtig boeket kunstbloemen. Niemand zag dat het nep was! Ik koos voor een erg kleurrijk boeket. 't Staat hier nog lekker te pronken op de kast. Ook de prijs viel heel goed mee. Ik betaalde nog geen 75€ voor mijn boeket en 7 corsages met magneten. De Hofstede (kunstbloemen en planten) Vrijheid 4 2370 Arendonk 014 67 76 12 Opgelet: beperkte openingsuren (do-vr-za)
Hey, ik raad u absoluut Amaryllis aan in Oostmalle!!! Syl is een heel bekwame vrouw en doet er alles voor om te maken wat jij wilt. Haar boeketten staan ook altijd langer als dat ik een boeket van een andere bloemist krijg. Succes!
AMBROSIA in Beerse! echt super mooie boeketten! heb de mijne daar ook besteld! ik trouw op dezelfde dag en precies wat in dezelfde regio veel succes! Groetjes, Inge
Hallo, Ik heb het mijn besteld bij Bouquet in het Melkstraatje te Kasterlee, is een superdame ze kan echt veel mooie dingen maken en je kan er gerust boeken gaan halen met voorbeeldjes. Gwen