Nu Online
Momenteel zijn er 100 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwring in titanium?

  17-3-2004 15:50:34
Hallo,
Nog een vraagje, wij zouden onze trouwringen in titanium willen, van Amici, heeft er iemand ervaring mee of die lang mooi blijven etc?
Bedankt !
Nancy

Nancy
4-6-2004
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1005


Nijs
22-5-2004
 Meld misbruik18-3-2004 10:38:10

mijn verlovingsring is van amici en titanium. Ik draag hem nu toch al een jaar en ziet er nog altijd even goed uit!!!
groetjes
nathalie



Letitia

 Meld misbruik18-3-2004 17:32:20

Titanium is een sterk metaal zoals goud, het veranderd niet en blijft mooi rond. Mijn lief heeft er ook zo eentje gekozen!



An
18-9-2004
 Meld misbruik18-3-2004 18:45:01

tegen ons zeiden ze bij de juwelier, dat het wel heel moeilijk is om ze later groter te maken of zo.



Nele
10-7-2004
 Meld misbruik19-3-2004 6:59:59

aan ons hebben ze in de juwelier gezegt dat hij moeilijk te combineren is met andere ringen (je verlovingsring!) en dat hij moeilijk kleiner of groter kan gemaakt worden!



els
30-7-2005
 Meld misbruik19-3-2004 11:49:34

Hoi,
Mijn beste vriendin heeft ook gekozen voor titanium ringen. Ze zijn tweekleurig en wel heel mmoi te combineren met andere juwelen. In principe is titanium onverslijtbaar. Het enige probleem is inderdaad dat je ze niet kan laten aanpassen als ze te klein of te groot zijn geworden. Dus dat moet je idd in je achterhoofd houden.
Veel kiesplezier!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...