Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouw-schoenen

  6-1-2006 18:19:27
Hallo,

Vermits ik mijn trouwjurk niet ben gaan kopen in een winkel, heb ik nog geen bijpassende schoenen.
Wie kent er goede 'prijselijke' adressen in de omgeving van het Waasland?

Sofie
22.07.06

Sofie
22-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1071


liesbeth
1-4-2006
 Meld misbruik6-1-2006 21:00:39

Hallo, ik heb ook mijn kleed niet gekocht, maar ben ook gisteren schoenen gaan kopen. Ben bij Van Loock geweest, in Zandhoven. Er waren solden, maar je moest echt geluk hebben om een trouwschoentje te vinden, en zeker geen courante maat :-)
Maar heb wel mooie schoentjes gekocht daar. ze hadden er heel veel keuze en de prijzen waren allemaal rond de 120 euro. Vind dat ook veel geld, dus heb voor een paar gekozen dat ik zeker achteraf ook nog kan aandoen, ik draag sowieso al soms witte schoentjes in de zomer, en heb er nu ook geen te klassieke genomen, dus dan is het toch niet zo weggegooid he.
Vond het echt de moeite om erheen te rijden.
Groetjes,
Lies



Els
1-4-2006
 Meld misbruik7-1-2006 0:26:52

Ik heb vorig jaar in de solden van de zomercollectie mijn trouwschoenen gekocht, in een gewone schoenwinkel dus... ik kan er echt geen 120 euro of meer aan uitgeven hoor! Jij hebt nog tijd, dus misschien kan je ook eens gaan zien??
Ik heb ook nog een tweede paar (zonder hieltje dan), en dat is eigenlijk een communieschoentje, maar heel feestelijk, en later zeker nog af te dragen!



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik7-1-2006 9:59:09

Ik heb ook bij Van Loock mijn schoenen gekocht, ook voor 120 euro.

Ik vind het ook heel zonde om er zoveel geld aan te geven. En heb ook gezocht in de gewone schoenwinkels, maar niks gevonden. Tot de zomercollectie kon ik niet wachten omdat ik begin maart terug ga passen en dan schoenen moet hebben. En de communiecollectie zou voor mij toch te klein zijn waarschijnlijk, met een maat 39.

Dus had ik weinig keuze...



Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik9-1-2006 12:23:13

Ik ben ook bij Van Loock geweest en 'k vind dat een echte aanrader! Veel keuze, zeer vriendelijke verkoopsters... Ik had echt niet verwacht dat ik op minder dan een kwartier m'n schoenen zou vinden. En inderdaad, rond de 120 Eur moet je daar rekenen. Neem een stukje stof van je kleed mee, dan heb je zeker de juiste kleur!

Groetjes,
Sylvie

11/03/06



kristel
8-7-2006
 Meld misbruik9-1-2006 22:25:05

ik ken iemand die haar trouwschoenen gaat verkopen. Ze heeft ze nl maar 1 x gedragen.
Het is maat 38
Het zijn heel elegante, sobere trouwschoenen in ivoorkleur, met een hak van ong. 6 cm. Ze zijn echt heel mooi. Moest je interesse hebben kan ze altijd de foto doorsturen. vraagprijs
30 euro met verzending inbegrepen. email: kristel.vandevelde@hotmail.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...