Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

1 mei 2010 - nog 10 daagjes !

  20-4-2010 16:29:53
Hey allemaal,

Nog 10 dagen en dan is het eindelijk zo ver !!!
Heb er zo ongeveer 400 dagen voor moeten aftellen, maar eindelijk is het einde in zicht.

Er zijn wat ups en downs geweest in het "planproces", maar voorlopig ziet alles er goed uit.

Aangezien ik weet dat er hier nog een 3-tal 1 mei-bruidjes zitten :
Hoer ver staan jullie met de organisatie ?
Alles al rond of nog laatste moment probleempjes ?
Moet morgen nog een laatste pas gaan doen, en dan nog alles naar de zaal gaan brengen. Verder ben ik rond !

Ik ben ook al volop het weerbericht aan het volgen voor volgende zaterdag, maar de meeste sites gaan nog niet zo ver ... zucht

Een heel lichtjes zenuwachtig wordende bruid

TINA

Tina
1-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1245


Alexandra
1-5-2010
 Meld misbruik20-4-2010 19:45:13

Hey Tina,
Hier een collega 1 mei-bruidje! Ook hier ziet het er goed uit, de nodige crisissen hebben zich voorgedaan, maar nu lijken ze allen min of meer bedwongen te zijn. Enkel nog de misboekjes definitief laten drukken (proefdrukken waren ok), wachten op menu's en naamkaartjes en voor de rest nog wat kleine dingetjes regelen. Mijn kleed hangt al sinds vorige week bij mijn ouders thuis op mij te wachten. Nu maar hopen dat er niet opnieuw vanalles in het honderd loopt!
Geniet ervan, ik duim mee voor een stralende dag!
Alexandra (nog niet echt zenuwachtig)



Sofie
1-5-2010
 Meld misbruik21-4-2010 15:00:24

Hey,

Ook bij ons wordt het 1 mei, ook met ups en veel downs.
Volgende week moet ik men kleed een laatste keer gaan passen en dan mag ik het meebrengen. Ben blij dat dat eindelijk in orde is, want doordat er een verkeerd kleed besteld was en ze een ander hebben moeten bestelen, was begin april men kleed nog altijd ni in de winkel...
Vorige week ook op zoek moeten gaan naar een nieuwe trouwauto. Die we voorzien hadden is in panne gevallen... Na uren internet af te zoeken en rond te bellen hebben we sinds eergisteren een andere gevonden. Wel wat duurder, maar anderhalve week voor de trouw kunnen we niet meer te kieskeurig zijn he...
En ook vorige week heeft onze DJ een zwaar ongeval gehad waardoor we nog bijna op zoek moesten naar een nieuwe. Gelukkig heeft hij enkel een wiplash (ofzoiets) en overal wat pijn, waardoor hij toch komt spelen...
Wat we nu nog moeten doen: onze versie van ons gastenboek gaan halen, de naamkaartjes afprinten, 2 witte ballonnen met helium zoeken en denk dat we dan ongeveer rond zijn...
En wat het weer betreft: heb op internet gekeken bij de 14 daagse voorspellingen en dat ziet er redelijk goed uit. Ongeveer 16 graden en droog... Maar kan nog veranderen he...

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...