Terug naar overzicht
Hey Tine, Mijn haar is ongeveer even lang. Mijn trouw is pas ik oktober, dus heb nog wat meer tijd om te sparen dan jij. Voor het ogenblik laat ik mijn haar groeien en neem voedingssupplement om het sneller te laten groeien. Ik neem voor het ogenblik maar ééntje (je mag er tot 4 per dag nemen) en moet eerlijk bekennen dat ik nog niet zo veel verandering zie. Maar baadt het niet, dan schaadt het niet. Er bestaan ook van die clips met haar dat de kapster in het haar kan verwerken, waardoor het lijkt alsof je langer haar hebt. Is herbruikbaar. Ik weet wel niet waar je dat kan kopen.
Hallo Mijn haar is nog korter dan dat van u denk ik. Het was gewoon, mooi geblazen etc zonder veel fik fak. Ik had een sjaaltje om m'n nek, mooie schmink. Je kan toch maar trouwen zoals je bent? ik stuur u foto door
Je kan er krullen in leggen, das al een beetje feestelijker. Of wat ik ook mooi vind is gewoon de puntjes naar buiten doen met de stijltang. Geeft een tof effect. Er bestaan websites met kapsels voor alle lengtes. Ik vind korter ook mooier dan lang en opgestoken. Dat is een beetje te nep voor mij. succes!
Hallo, Mijn haar is lang, dus op dat vlak kan ik je niet verder helpen. Maar ik wou alleen laten weten dat ik ooit een bruidje heb gezien met jou lengte van haar. Ze had dit mooi geblazen en enkele witte pareltjes langs één kant ingestoken. Ik vond dit super! Je kan ook altijd je kapper/ster ten rade gaan. Misschien weten zij nog een leuke oplossing. Groetjes Annelies
he tine als je haar niet zo lang is zoals je beschrijft kan je er eventueel een tiara instoppen bij doriensfrutsels vindt je hele mooie aan schappelijke prijzen, ze worden gemaakt naar kleur steentje of parels die je wens took , dat kan je met haar bespreken ik heb mijne er ook besteld heb wel langer haar en er komen extensions bij in te zitten van 60 cm lang en die worden gekruld althans dat gan we proberen met ons 1ste proefkapsel 29 april. ik heb tiara shine gekozen die glinsterd dan heel mooi op je avond feest met de lichten en dergerlijke ik heb wel zwart haar. dit is doriens website de link heb je naar de home pagina gezet http://www.catchycakes.nl/dorien/index.htm je moet links dan maar even op tiara's klikken ook zie je bij echte bruiden fotos van bruidjes die al getrouwd zijn met juwelen en tiara's van dorien, ook zie je de eerste foto dorien zelf met een tiara erin op haar eigen huwelijk, ze had zelf heel kort haar zo krijg je een beeld hoe dat valt dan . succes met je zoektocht en keuze gr kristel en davy 20-10-2010
Mijn haar is nog iets korter dan het jouwe, opzij tot net onder mijn oren en achteraan ietsje langer. Zo ongeveer http://www.pers.kro.nl/foto/C0A800821b90a2729BnoVT2C8EA6/pict_1652.jpg Ik denk dat ik het gewoon mooi ga laten brushen, met puntjes die wat naar buiten wippen. Fris en pittig Zoiets in deze stijl http://gimps.de/pictures/264-short-hair-cuts-and-styles Voor mij hoeft een bruidskapsel niet lang, opgestoken, krullend zijn of versierd met accessoires. Niet dat dat niet mooi kan zijn, maar het is gewoon mijn stijl niet.
Dankjulliewel voor alle reacties! Extensions zijn voor mij zeker geen optie. Iedereen weet dat ik geen superlang haar heb, dus dat zou helemaal niet naturel overkomen. Zo'n tiara zie ik wel nog zitten! Vraag me wel af of m'n ventje dat mooi zou vinden... Mijn haar gewoon wat mooi laten blazen is misschien nog het beste idee. Had ook al gedacht om van die curlies te gebruiken, versierd met een paar pareltjes of zo. Gelukkig heb ik nog wat tijd om na te denken...
Ik heb een paar setjes van 8 clip in hair maar ik zou je kleur moete weten . Setjes zijn 160 gram echt haar . Als je van limburg bent mag je gerust langskomen en informatie vragen . Mvg Derya