Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes.nl

  19-4-2010 21:45:27
Hallo allemaal,

Ik heb hier vaker gelezen dat je een kortingsbon van 10 euro kunt ontvangen op bedankjes.nl. Hoe doe je dat? We hebben ons geregistreerd, maar hierbij hebben we alvast geen kortingsbon ontvangen.

Bedankt!

Sara


Sara
14-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 2664


Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik19-4-2010 23:47:37

wij hebben er ook geen gekregen, steekt normaal bij kennismakingspakket denk ik...



Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik20-4-2010 8:48:51

Wij hebben daar bedankjes besteld en dan krijg je een soort van kortingscode voor de volgende keer maar ik dacht dat het dan een 10 % was misschien bedoel je dat?

Gwen



vicky
28-8-2010
 Meld misbruik20-4-2010 11:58:50

Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief krijg je inderdaad enkele weken later een kortingsbon, maar die is enkel geldig als je voor een bepaald bedrag (dacht 70 euro)aan bellenblazers koopt. Wij dachten ook dat dit op alles geldig was, niet dus....

groetjes vicky



Sara
14-5-2010
 Meld misbruik20-4-2010 18:38:03

Ok, bedankt allemaal! Dan had ik het weer verkeerd begrepen ;-)

Groetjes,

Sara



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...