Nu Online
Momenteel zijn er 165 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe zit de suite?

  14-4-2003 9:54:08
Er is bij ons een discussi over de tafels: zit volgens de regels de suite niet samen met het bruidspaaraan één tafel? En dus niet ieder apart per koppel aan een bepaalde tafel.

Wie kan me helpen?



Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1387


Wendy
19-7-2003
 Meld misbruik14-4-2003 12:11:48

Op ons trouwfeest zitten wij samen met onze ouders en de suite (broers en zussen dus) aan 1 grote tafel. Ik zou die zeker niet beginnen apart zetten of zo.



heidi
1-8-2003
 Meld misbruik15-4-2003 14:30:53

Ik denk dat dat persoonlijk is. Ik weet dat er al huwelijken geweest zijn waarbij bruidspaar bij de vrienden zit en familie en ouders van beiden zitten aan andere tafels. Wij gaan dat waarschijnlijk ook zo doen. Onze getuigen zijn vrienden en ik heb 1 zus die komt. Mij toekomstige is enig kind dus leek het ons beter de ouders gewoon bij familie te zetten. Er is familie die overkomt van Spanje dus die moeten zich ook een beetje thuis voelen hé. Je kan ook met getuigen en ouders aan de tafel en de broers en zussen apart, afhankelijk van het aantal en de grootte van je tafels natuurlijk.
Alles hangt er vanaf hoe traditioneel je het wil. Wij doen onze zin. Tenslotte is het jullie dag nietwaar.



Annelie
9-8-2003
 Meld misbruik17-6-2003 11:59:27

Hoi,
Ik heb hier ook lang over gepiekerd, maar ben er eindelijk uitgeraakt.
Wij zitten met de getuigen (waarmee we het heel goed kunnen vinden) en mijn vriend zijn broer aan tafel. Onze ouders zitten aan een andere tafel bij hun broers/zussen/...
Denk maar niet teveel aan wat iedereen er gaat van zeggen ofzo, maar kies zelf bij wie je gaat zitten, het is tenslotte jullie dag.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...