Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijkslijsten

  5-1-2006 22:16:43
Hallo trouwers!
Ik heb gehoord dat je best bij enkele verschillende winkels je huwelijkslijst legt. elektro, huishoud,... Hoeveel? En hoelang op voorhand doe je dit het best?
Wie kent leuke adressen in de omgeving van Sint-Niklaas (Oost-Vlaanderen)?
Groetjes, Sofie
22-07-06

Sofie
22-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1620


Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik5-1-2006 22:56:58

Wij leggen geen huwelijkslijst aangzeien wij alles al hebben;

maar ik heb wel iemand geweten die bij colruyt zijn lijst had gelegd. dat was wel tof, daar heb je wat in alle soort van prijscategorie, nadeel is wel dat je niet zo in de winkel dat kunt gaan kiezen, dat is via internet. (zijn meestal spullen van collishop en dat is te bestellen via catalogus)

Mieke



Els
1-4-2006
 Meld misbruik5-1-2006 23:02:02

Wij doen dat ook via de collishop, uiteindelijk zijn dat ook vaak standaard dingen: haardroger, weegschaal, stofzuiger, en de meeste mensen weten wel hoe dat eruit ziet ;-) voor ons bestek en dergelijke hebben we een andere winkel gekozen. Voordeel van de collishop is dat men in elke colruyt van deze lijst kan kopen en de service is altijd heel goed!
groetjes,
Els



Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik6-1-2006 13:59:50

Wij hebben onze lijst bij de Inno gelegd. Onze huwelijkslijst is wel niet zo uitgebreid, want we wonen al een tijdje samen, dus we hebben al veel. Bij de Inno is het ook wel praktisch: mensen kunnen via telefoon of internet bestellen of in één van de Inno's zelf. En je krijgt zelf een kaart waarmee je een jaar lang 10% korting krijgt op alles wat je koopt (dus ook kleren, parfum...). Om een huwelijkslijst samen te stellen moet je wel naar Brussel (Nieuwstraat) of naar Antwerpen. Wij zijn in Antwerpen geweest en zeer vriendelijk ontvangen (in tegenstelling tot Brussel, waar ik ook al negatieve dingen van gehoord heb).

Groetjes,
Sylvie

11/03/06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...