Nu Online
Momenteel zijn er 314 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zoektocht naar een feestzaal!!

  16-4-2010 15:16:55
Onze trouw is voorzien voor 11 juni 2011. Ik ben nog altijd op zoek naar een feestzaal en ik vind dit enorm moeilijk. We trouwen niet voor de kerk en hebben ook geen traditioneel trouwfeest. Enkel een etentje met ouders en getuigen en nadien een dansfeest of fuif. Daar moet enkel drank vloeien en uiteraard gewoon wat simpele hapjes, gewoon een leuke avond met vrienden en familie, niets te stijf. Hapjes en drank willen we het liefst zelf voorzien maar heb echt moeilijkheden om een zaal te vinden die je hierin vrij laat en die plaats heeft voor 180 genodigde en waar wel een zeer ruime dansvloer kan voorzien worden. Liefst een zaal van rond de 300m² in de provincie antwerpen (omgeving wilrijk) en schappelijk van prijs.
Iemand een idee????
Elsie

Els
11-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1594


Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik16-4-2010 15:28:37

Awel, ik was daar eerst ook naar op zoek, maar na enkele weken te zoeken, hebben wij onze plannen veranderd. We doen avondfeest met 80 personen en daarna komen er nog eens 80 voor dansfeest. Is in een feestzaal te doen die catering zelf doet. Uiteindelijk zijn we wel 2000euro over budget gegaan voor de zaal/avondfeest, maar ik vond echt niets naar mijn zin. Enige dat ik vond, waren parochiezalen die verouderd waren en die je zelf moet decoreren en daar wou ik niet aan beginnen.. Zal zo al stress genoeg hebben

Toch veel succes met zoektocht



nathalie
2-7-2011
 Meld misbruik16-4-2010 16:12:08

Als je omgeving wilrijk zoekt kan je misschien eens horen bij de Theadroom in Wilrijk op de Bist! persoonlijk vind ik dit een heel mooi kader! heel romantisch en volgens mij laten ze je daar vrij in keuze van catering. Ik heb er ooit een bal gehad! toch een aanrader!

Succes met je zoektocht verder!

groetjes
Nathalie



Annika
10-9-2010
 Meld misbruik16-4-2010 17:18:31

Turnhout is natuurlijk wat uit de omgeving. Wij hebben hetzelfde idee: alleen voor de wet, nadien eten met ouders en getuigen, 's avonds fuif met drank en hapje (we laten een kippenkraam komen).
In onze zaal kan dat perfect en niet te duur. We moeten inderdaad zelf voor decoratie zorgen maar ik hou niet van veel toeters en bellen, voor mij geen traditioneel huwelijk dus



natasja
6-5-2011
 Meld misbruik16-4-2010 17:29:06

hallo,
ga eens kijken naar la grange in massenhoven
x



anouk
30-7-2011
 Meld misbruik16-4-2010 19:16:07

Slootjenshoeve in Berlaar misschien?

Oude hoeve, drank moet je wel daar nemen, maar eten is met aparte traiteur, dus misschien kan je dan wel zelf voor de hapjes zorgen.

Succes!




An
26-6-2010
 Meld misbruik17-4-2010 8:37:54

Hey,

misschien wat verder uit de buurt maar wij doen ons dansfeest in CC ter Schelde (grote zaal) op antwerpen-linkeroever, drank is er aan schappelijke prijs en catering mag je volledig zelf verzorgen. wijn en specialere dranken mag je daar ook zelf verzorgen. kost iets van een 440 euro (zonder opkuis, en als je de dag ervoor alles wil gaan versieren is het 88 euro extra voor een dag). de drankprijzen liggen er rond de 1.2 euro per consumptie en een tapteam kan je van daar nemen of zelf voorzien. er mag geloof ik 300 man binnen, en je kan er een degelijke dansvloer voorzien.

succes nog!

An



Els
11-6-2011
 Meld misbruik17-4-2010 10:19:49

Hoi iedereen,
Bedankt voor de reacties, dacht niet dat er zo snel al gereageerd ging worden.
In La Grange heb ik maandag een afspraak, die hun formule lijkt me ideaal mits kleine aanpassingen.
CC ter schelde was niet zo makkelijk te vinden online maar heb uiteindelijk toch een mail kunnen sturen met een aantal vragen.
@ Annika: In welke zaal doen jullie het trouwfeest?
@ Natalie; Theadrome had ik ook al naar gemaild maar de huur van de zaal is enorm, het is daar ook supper groot, traiteur kan je zelf kiezen maardie moet wel voldoen aan een helehoop voorwaarden en dranken zijn verplicht bij hun drankenhandel te nemen. Vooral de prijs heeft me doen afhaken.



Annika
10-9-2010
 Meld misbruik17-4-2010 20:52:39

Hoi,

Wij doen ons feest in Zaal Zwaneven in Oud-Turnhout. Is niet de meest moderne zaal maar wel netjes en alles aanwezig. Met wat aankleding kan je daar iets moois van maken. Prijs is 245 euro, met opkuis en gebruik van keukenmateriaal, bestek ed.
Drank is 0,8 per consumptie.

Voor het feest dat wij in gedachten hebben is dit de ideale zaal.



natasja
6-5-2011
 Meld misbruik17-4-2010 21:33:25

Hey els,
Ik had het voorstel gegeven van la Grange. Wij doen daar ons avond/dansfeest.

x



Els
11-6-2011
 Meld misbruik20-4-2010 12:24:11

Hoi Iedereen,

Wij zijn gisteren naar La Grange geweest. Daar is enorm veel sfeer, die zaal heeft uitstraling. De prijs is heel schappelijk en net wat wij zoeken, aan de foto's te zien is het ook een deftige bediening en de zaal wordt ook mooi versierd.
Ik denk dat we deze zaal gaan vastleggen. Uiteindelijk is het wel iets duurder dan echt zelf hapjes te doen maar moet je je geen zorgen maken over opruimen, bediening,....
Dus bedankt natasja!!

Elsie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info