Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

goede drukker in W-Vl of prov Antwerpen?

  5-1-2006 15:19:14
Hallo allemaal,

Welke drukker heb/had jij?

We zijn op zoek naar een goede drukker waar je in voorbeeldboeken uitnodigingen kan kiezen. In de buurt van Kortrijk of in de provincie Antwerpen de buurt van Lier - Heist-op-den-Berg. Ik heb al gezocht in de gouden gids op "gelegenheidsdrukwerk" maar er zijn er zo weinig!?

groetjes,
Tinne
26.08.2006

bruid
26-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1017


Marion
6-1-2007
 Meld misbruik5-1-2006 15:28:42

Hallo,

Onze drukker komt uit de omgeving van Kortrijk. Press-clusief (Freddy Mondy) uit Lendelede, zelf hebben we nog niet in de boeken gekeken maar hij is toch redelijk goed en staat ook op de trouwbeurs in Kortrijk deze maand.

Groetjes en veel succes!



tine
25-2-2006
 Meld misbruik5-1-2006 16:59:06

Je kan alles laten drukken bij AVA-papierwaren. In mijn straat (Provinciestraat) is ook een drukker. Uiteindelijk hebben wij alles zelf afgeprint... Dat was iets goedkoper - even goed van kwaliteit - en veel minder stressy... Papier kochten we ook bij AVA-Papierwaren.

Tine 25/2/06



Catherine
27-5-2006
 Meld misbruik5-1-2006 20:21:01

Hoi Tinne,

Ik dacht eens te gaan kijken bij Drukkerij Michiels in Booischot. Heb al een paar voorbeelden gezien van kennissen die daar zijn geweest en dat ziet er wel ok uit. Heb wel geen idee want hun prijzen zijn en of de service er echt goed is...

groetjes,
Catherine
27.05.2006



mike
10-6-2006
 Meld misbruik6-1-2006 9:29:10

Hoi iedereen,

Ik ben van de week bij DE SNOEPERIE in SCHOTEN gaan horen en daar kost al je druk werk slechts 50 euro.Voor zoveel kaarten je wil.
Je mag ook de boeken komen lenen en ze thuis bekijken ja de prijs van de kaarten kies je zelf he.

grts cindy 10.06.2006



Sophie
24-9-2005
 Meld misbruik7-1-2006 12:32:40

Wij hadden drukkerij Janssens te Brugge. Héél tevreden van en super kwaliteit. Een aanrader! Ze staan ook overal op huwelijksbeurzen. Niets is hen teveel


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...