Nu Online
Momenteel zijn er 17 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Graag jullie opmerkingen

  14-4-2010 22:30:33
Hallo hallo,

Het is nog maar sinds vandaag dat ik deze forum heb leren kennen.
Wil dat mijn ganse dag perfect wordt, maar ben nogal onzeker over bepaalde zaken en hoor graag jullie ervaringen en meningen.
Ik kan hier blijven aparte berichtjes sturen daarom nu al mijn vragen in één berichtje:

Heeft iemand ervaring met:

* dj nicolas decoster van Knokke? (heeft vorig jaar gedraaid op het huwelijk van mijn vriendin helaas waren wij toen op zomerreis)
* Bruidshuis Steven te Torhout (tot nu toe heel tevreden maar toen ik voor mijn eerste pas ging zag ik dat er lippenstift hing aan mijn kleedje, ik herinnerde me dat ik deze zomer dat kleedje ging passen en dat ik toen bleef hangen met men lippenstift) dus ik veronderstel dat ik het pasmodel heb gekocht. Ik kan ook totaal verkeerd zijn. Vrijdag heb ik men tweede pas en let er dan nog eens op.
* Ceremoniemeester Luc beernaert?
* Foto jan te jabbeke?
* ik ben ook nog opzoek naar originele tafelnamen
* Ik heb ook de praatpaal besteld ik hoop dat daarop heel wat reactie komt van de genodigden van het avondfeest

Mocht iemand ervaringen hebben, laat maar komen!

chaelle
19-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1017


Carmen
20-10-2010
 Meld misbruik14-4-2010 22:34:54

Hoi,

Als je het pasmodel zou gekocht hebben, is het dan normaal niet goedkoper? Ja heb geen ervaring met bruidszaken, want ik laat mijn kleed maken door een vriendin van mij.

De praatpaal lijkt me een leuk idee!



Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik14-4-2010 22:56:03

@Carmen:als je je kleed op maat laat maken kan dat wel als het attelier daar zelf is hoor. Het is ook zeker niet altijd (ik heb zelfs de indruk meer niet dan wel) dat winkels korting geven op het pasmodel...

@Chaelle: sorry heb nog met niets daarvan ervaring...
Wij werken met snoepjes voor de tafelindeling



marijke
30-10-2010
 Meld misbruik15-4-2010 9:21:53

Hey Chaelle

Ik heb een pasjurk gekocht en ik heb 50 % van de oorspronkelijke waarde betaald. Kleed is in zeer goede staat zonder vlekken of haakjes. indien ze je het pasmodel hebben verkocht in plaats van een nieuwe voor je te laten maken dan zou ik eisen dat ze een serieus deel van de prijs afdoen! En dat ze het kleedje laten reinigen op hun kosten!.

Met de andere dingen die je vraagt heb ik geen ervaring.

groetjes



Katrien
15-5-2010
 Meld misbruik15-4-2010 12:43:25

Ik vind het ook niet normaal dat je zomaar het pasmodel krijgt aan de volle pot. Ik zou hier toch wel achter horen! Zeker als er al een vlek op is, en lippestift krijg je er niet zomaar af, dat moet echt naar de droogkuis. Heel vreemd allemaal.
Ik heb ook het pasmodel gekocht, maar heb wel 50% korting gekregen. Op mijn jurk zijn er ook geen vlekken of minpuntjes. Tis niet omdat ze korting toestaan, dat het brol moet zijn hé. Ik moest dan wel extra bijbetalen voor de retouches, terwijl dit normaal in de prijs is inbegrepen. En dat was 200 euro (moest wel heel wat aan aangepast worden).

Als ik van jouw was, zou ik vrijdag heel goed opletten en hier zeker naar horen. Want als je er niets van zegt, kan het goed zijn dat die vlek niet weg is op je trouwdag. Niet alle winkels geven korting voor het pasmodel, maar ik vind wel dat ze dit dan aan jou moeten melden. Trek je mond maar eens open! :)

En laat zeker weten hoe het is verlopen. Succes!



Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik15-4-2010 19:03:07

heykes

Bij Bruidshuis Stevens is het idd een pasmodel dat je aan gehad hebt maar ze bestellen je kleedje. Toen ik geweest was had ik het probleem dat ze het kleedje veel te groot hadden en ze hadden het ook besteld ;).
Normaal gezien heb je een bon gekregen bij het bestellen van je kleedje en heb je een voorschot moeten geven ?
Ikzelf mag morgen pronken met een kleedje van stevens ;)





chaelle
19-6-2010
 Meld misbruik15-4-2010 19:24:00

Hey hey,

@petroeska

Ik heb inderdaad een bon gekregen, ze ging voor mij ook een nieuwke bestellen was een maatje te klein pasmodel! Ik denk dat ze mij het pasmodel verkopen maar mij zeggen dat het een nieuw is! Ik check morgen...

Veel succes morgen en laat ons iets weten hoe het was é.
Ik moet morgen gaan passen.




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...