Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

snoepwinkel regio Geel-Herentals

  14-4-2010 21:06:08
Hallokes :)

Met nog 22 dagen op de teller beginnen de zenuwen toch wel boven te komen. Zal alles wel goed gaan, ben ik niks vergeten,...jullie kennen het wel he ;-)

nu moet ik nog snoepjes voor de kids regelen voor na het stadhuis/viering (ik weet niet goed wanneer). Weten jullie een snoepwinkel regio Geel-Herentals waar ik van die zakjes snoep kan halen (evt met speelgoedje maar dat kan ik achteraf zelf er ook nog wel aanhangen)? En waar doen jullie die snoepjes in (om mooi te vervoeren, te zetten)?

Alvast bedankt voor de hulp :-)

een zenuwachtig bruidje-to-be


Lien
7-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 3394


Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik14-4-2010 21:51:10

Ik ben gewoon naar de vrijdagsmarkt in Herentals geweest. Bij snoepkraam Wannes heb ik zakjes gevonden en ze zelf gevuld. Ik had niet veel tijd meer. Anders kan je deze daar ook bestellen.

Ik had ze gewoon in een rieten mandje liggen.

groetjes, Carolina



Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik14-4-2010 22:59:35

wij gaan ze ook zelf vullen, zakjes en lintjes gekocht in AVA en voor snoepjes gaan we smarties gebruiken.
In AVA hebben ze ook potloden enz om erbij te steken
groetjes



Lien
7-5-2010
 Meld misbruik15-4-2010 8:41:03

ah ok, dan moet ik eens bij de AVA passeren misschien, en dan een hoop snoep gaan halen op de markt, ja da's wel een goed idee



Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik15-4-2010 11:37:38

Hallo,


Zakjes en lintjes heb ik gekocht bij AVA en voor de snoep ben ik naar MACRO gereden omdat ze daar héél veel keuze hebben.

Gwen



Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik15-4-2010 12:21:42

Hey,

Ik ga naar de vrijdag- of zondagmarkt snoepjes kopen in de themakleur en zelf de zakjes vullen. Voor de zakjes doe ik beroep op mijn schoonmoeder, samen maken we zakjes van organza. Zelf maken drukt de prijs een beetje en ik heb ook een leuk modelletje in gedachten maar kan het in geen enkele winkel vinden...

Voor het vervoer zit je altijd goed met een rieten manje maar ook dienbladen met een hoge rand (in hout) zijn een aanrader. Je kan de mandjes/handvatjes aankleden met stof/organza is een contrasterende kleur.

Groetjes
Evelien.



Reinhilda

 Meld misbruik17-4-2010 13:43:48

Beste,

In het centrum van Mol is een heel goed snoepwinkeltje. Zij maken bv hun chocolade zelf, pralines enz..... Maar ze hebben ook dingen die kindgericht zijn. Speciale, lekkere dingen....



Lien
7-5-2010
 Meld misbruik17-4-2010 18:16:25

ben vandaag met m'n ma op pad geweest, die wist nog een leuk winkeltje. Het zijn belleblaasjes geworden (blauw met paars en roos met groen) met onze namen en datum op, en een tekeningetje van een kikker met een kroon), met daaraan een zakje lekkere snoepjes :-)
Hopelijk is het mooi weer, dan kunnen ze met z'n allen beginnen blazen ;-)



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...