Nu Online
Momenteel zijn er 110 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafelschikking eretafel

  5-1-2006 8:57:59
Hallo,
Effe een schetsje gemaakt voor de tafelschikking, ook dit blijkt niet zo simpel te zijn. Hoe stellen jullie de eretafel op? Wie zit eraan? Zitten jullie dan allemaal op een rij, is dit niet saai qua conversatie??

Groetjes, Evy
22/07/2006

Evy
22-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1301


Debra
11-8-2006
 Meld misbruik5-1-2006 9:33:11

Hoi Evy,

Wij staan erop dat er in onze feestzaal enkel ronde en ovale tafels worden gebruikt want anders krijg ik het gevoel dat ik in een refter zit! Dat is elk zijn mening hé maar het is ook veel gezelliger als ge aan een ronde of ovale tafel zit. Zo kan iedreen elkaar zien en met elkaar praten.

Grtz Debra
11/08/06
http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl



ineke
25-3-2006
 Meld misbruik5-1-2006 11:31:50

Hey Evy,

Wij hebben ook het geluk te beschikken over een grote ovale tafel als eretafel. Normaal is deze voorbehouden voor het bruidspaar, hun ouders, broers en zussen met partners en getuigen eventueel ook de grootouders. Maar ik heb ook al vrienden geweten die alleen maar met hun beste vrienden aan tafel zaten. Zij hadden zoiets van, het is onze dag en wij willen ons super vermaken en dat doen wij met vrienden en niet met onze ouders en grootouders. Wij kiezen voor traditie, onze ouders, broers ( zijn tevens de getuigen ) en mijn grootmoeder zit mee aan tafel.

veel plezier nog met de voorbereidingen

groetjes ine



Lien
26-5-2006
 Meld misbruik5-1-2006 12:26:57

hallo Evy

Als ik het goed voorheb hebben wij een ovale tafel en we zullen met 15 zijn denk ik.

wij
mijn ouders
schoonouders
grootouders
oma
getuige steven
getuigen ikke
bompa
broer en zus

maar hb er nog geen idee van hoe ik iedereen zal plaatsen ...

groetjes

Lien



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik5-1-2006 12:28:33

Bij ons is ook de bruidstafel een ronde tafel, de rest zijn rechthoekige tafels.

Aan de bruidstafel zitten bij ons: 4 ouders, 1 broer en schoonzus, hun 2 kindjes en wijzelf.

Zo belangrijk vind ik dit nu ook weer niet. Tijdens het diner zit je natuurlijk aan tafel. Maar zelf zal je nadien toch veel bij de rest van de genodigden staan babbelen.

Ik heb er wel voor gekozen om algemene naamkaartjes te zetten, bv. de collega's, de vrienden, de Fam. X. En geen persoonlijke naamkaartjes. Uit ondervinding weet ik dat mensen niet graag opgedrongen krijgen naast wie ze moeten zitten. Dus ik verdeel enkel de tafels onder de groepen en de juiste aantallen. Dan kunnen ze nog gaan zitten naast wie ze willen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...