Nu Online
Momenteel zijn er 179 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dagplanning 'DE DAG'

  5-1-2006 8:55:58
Hoi bruidjes,

Hoe plannen jullie 'DE' dag? Ben me aan het verdiepen hierin, maar zoals ik het opstel hebben wij maar 1 uurtje vrij om foto's te nemen... De kapper vraagt me 'Hoe laat moet je klaar zijn?' Tja...

Hoe maken jullie dit op??

Alle hulp welkom, dus stuur maar door, die planningen!!

evy.adriaens@skynet.be

Bedankt!
Evy
22/07/2006

Evy
22-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 2219


Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik5-1-2006 9:13:24

Dag Evy

Ik denk dat een uurtje wel wat te kort is om foto's te nemen, is dat inclusief verplaatsing?

Wij trouwen al eerder voor de wet, dus dat valt al weg. Hier is onze dagplanning

Onze dagplanning staat volledig op onze site, je moet maar eens een kijkje nemen users.poink.be/VickyLovesThierry

We hebben heel onze dag gepland rond de mis, om 13u00 is het mis, dus hebben we ervoor gezorgd dat we om 13u00 klaar zijn en in de mis staan, en dan de receptie, foto's en feest nadien.

Groetjes en succes

Vicky
09.09.06



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik5-1-2006 9:30:11

Hoi Evy,

Een uurtje voor een fotoreportage is idd wat weinig hé. Kan je niet eens een 2de dag gaan voor de reportage. Ook wij doen dat omdat we geen tijd hebben voor onze reportage (ondanks de vele verplaatsingen) De dag zelf worden er enkel familiefoto's genomen.
Als je onze dagplanning eesn wil zien die staat beknopt op onze website: http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl
Bij ons stond de planning helemaal rond het uur van het kerkelijk huwelijk.
Ik heb ook een weddingplanner (geen persoon hoor) een lijst van Loving You. Ik heb vorig jaar op de trouwbeurs in Gent een pakket gekocht waaronder een feestzalengids en heel veel loving yous zaten. Op die lijst saat wat je allemaal moet doen 1 jaar op voorhand, 6 maand op voorhand,...

Grtz Debra
11/08/06
http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl



ineke
25-3-2006
 Meld misbruik5-1-2006 11:35:03

Evy,

Toen mijn broer een jaar of vier geleden gehuwd is, hadden zij een draaiboek gemaakt voor de grote dag. Er stond netjes voor iedereen van de suite in wat er uur na uur te gebeuren stond en wat er eventueel verwacht werd. Was heel handig iedereen wist percies waar en wanneer hij of zij moest zijn.

groetjes ine



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik5-1-2006 12:20:29

Wij hebben het ceremoniële gedeelte gepland in de voormiddag, om zo de hele namiddag (van 13u tot 16u) vrij te hebben voor de foto's.

Dus gemeente: 10u30, kerk: 11u (gemeente duurt toch maar een kwartiertje).

Dan rond half 1 broodjeslunch in onze feestzaal, zodat we rond 13u kunnen vertrekken voor de foto's. De familie blijft dan in de feestzaal.

Van 16u - 18u waarschijnlijk receptie. Diner om 18u30 of 19u, en dessert en avondfeest rond 21u30 of 22u. Deze uren gaan we straks met de feestzaal bespreken.



Johan
9-9-2006
 Meld misbruik8-3-2006 15:34:29

Ben ook met hetzelfde bezig,...
We gaan uit van het principe dat men die dag misschien af en toe op ons moet wachten, maar dat men dat met alle liefde zal doen.
Mij lijkt het belangrijkste dat je je eigen planning niet te strikt maakt.
ons idee

11u15 trouw stadhuis
12u terug thuis met broodjes voor iedereen van het stadhuis
12u30 foto's trekken etc
14u30 kerkelijk huwelijk
16u a 16u30 receptie
18u a 18u30 break
18u30 a 19u diner


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...