Nu Online
Momenteel zijn er 89 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie trouwt er nog op 15 mei 2010?

  12-4-2010 14:40:25
Hallo iedereen,

Ik vroeg me af wie er nog trouwt op 15 mei?
Moeten jullie nog veel doen? Ik weet dat het nog een dikke vier weken is, maar sinds een koppel dat ik ken vorig weekend getrouwd is beginnen de zenuwen toch wat te komen. Alé, eigenlijk zijn het geen zenuwen, maar meer een ongeduldigheid. Ik moet eerlijk toegeven dat ik stikjaloers was op dat koppel toen ik aan de kerk stond :). Voor mij was het nog 5 weken wachten. Mijn verloofde heeft mij in september 2008 ten huwelijk gevraagd, dus ik ben al wel even aan het aftellen...
Nu mag het voor mij echt wel eens gaan komen! :) Op 1 mei is het vrijgezellenavond en de week daarna schieten. Dus binnen een dikke twee weken zal het aftellen echt beginnen.
Ik kijk er echt enorm hard naar uit en veel werk hebben we ook niet meer. En de maandag daarna vertrekken we meteen op huwelijksreis! Zalig!

Hebben jullie ook zo'n last van het gevoel: 'het mag nu echt wel komen!'

Groetjes

Katrien
15-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1269


Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik12-4-2010 14:46:10

Hallo,


Wij trouwen op 14 mei en ik ken dat gevoel ook wij komen van 700 dagen.
Nu gaat het allemaal snel vooruit en heb nog wel een paar dingen te doen.

Het zal er snel zijn, geniet er maar van....

Gwen



ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik12-4-2010 15:06:36

Hey,
Wij trouwen op 21/05/10 en zijn al verloofd van 25/07/08 dus voor mij mag het nu ook echt gaan komen, het meeste is geregeld dus aftellen nu!




Tina
1-5-2010
 Meld misbruik12-4-2010 15:50:45

Hey,

De dag dat jij je vrijgezelle doet, is het onze grote dag : 1 mei !
Das dus nog 18 dagen ...

Ik denk dat het bij mij echt pas gaat gaan beginnen kriebelen als we onder de 10 dagen gaan gaan.

Zo goed als niks meer te doen, dus rustig aftellen nu.

Groetjes,

TINA



Fieke
15-5-2010
 Meld misbruik12-4-2010 16:36:03

Hey Katrien,

wij trouwen ook op 15 mei en ook onze vrijgezellen is op 1 mei

Hier is zo goed als alles geregeld! De tafelschikking moeten we nog doen, maar onze gasten hebben nog 1 week om te bevestigen dus dan kunnen we ook dat afronden.

De bedankjes voor de kindjes aan de kerk moet ik ook nog maken, maar als ik de snoepjes nu al ga inpakken dan gaan ze denk ik al wat oudbakken zijn

Ik heb ook geen stress of zenuwen.. ik kijk er ook gewoon ontzettend naar uit!! En ook naar de maandag daarna want wij gaan ook ineens op huwelijksreis!! Onze eerste dagen als vrouw en man doorbrengen in de zon en rustig met ons 2'tjes!!

Liefs en nog veel aftelplezier





Deborah
15-5-2010
 Meld misbruik12-4-2010 20:59:46

Wij trouwen ook op 15mei.
Ben nog niet zolang aan het wachten als jullie.
Ben ten huwelijk gevraagd op 25/11/2009. Nog geen zes maanden vooraf.
Maar ik heb ook dat gevoel hoor. Het mag stilletjes gaan komen.
Ik heb geen zenuwen door de dag maar 's nachts kan ik niet goed slapen... misschien toch wat zenuwen.
Hier is ook zo goed als alles geregeld. Alleen nog eens rondbellen voor alles te bevestigen en nog een aantal spullen voor de reis gaan kopen.

Nog eventjes volhouden voor ons
Geniet van je dag!!!!!!!!



Lemmens
22-5-2010
 Meld misbruik12-4-2010 21:08:05

wij trouwen de week erop, op 22 mei...
het begint hier toch ook te spannen hoor...het meeste is geregeld, dus zoveel werk hebben we niet meer, maar toch..
heb vooral schrik de dag zelf heeel zenuwachtig te zijn, hoewel ik dat niet echt wil, want ik wil er echt volledig van genieten! tips zijn altijd welkom;)

veel succes in het aftellen en geniet er van!!




Evi
15-5-2010
 Meld misbruik13-4-2010 9:23:03

Hey Katrien,

ook wij trouwen 15 mei! Mijn vriend heeft me ten huwelijk gevraagd in februari 2009. Dus we zijn er ook al een hele tijd aan het aftellen. Maar wat gaan die laatste weken snel! Vind je niet?
Mij hadden ze wijs gemaakt dat de vrijgezellen 1 mei was. Ja wijsgemaakt! Want vorig weekend zijn ze ons onverwacht komen ophalen. Het was een fantastische dag en we hadden nog geluk met het weer ook.
Hoe ver zitten jullie met alles te regelen?

Veel geluk op jullie mooie dag!
En laat ons hopen op fantastisch weer!!!

Groetjes,
Evi



Liesbeth
15-5-2010
 Meld misbruik13-4-2010 11:31:22

Hey, ook wij trouwen op 15 mei!
Ik heb wel nog redelijk wat te regelen: de mis moet nog ineen gestoken worden, bruidegom moet nog schoenen en een das gaan zoeken, we zijn eigenlijk nog de laatste uitnodigingen weg aan het brengen (maar iedereen weet de datum al wel een hele tijd en ik moet toch geen rekening houden met de catering), bruidsboeket moet nog in detail afgesproken worden (maar de bloemist is al wel op de hoogte), dagplanning moet nog afgewerkt worden...
Ik heb dus wel nog wat te doen, maar ik ben er vast van overtuigd dat alles in orde zal komen!!!

Ik kijk er ook al enorm naar uit (wie niet trouwens...)

Succes!



kim
21-5-2010
 Meld misbruik13-4-2010 11:49:46

Hey bruidjes!

Wij trouwen op 21/05 en de vrijgezellenavond is ook op 1 mei :) Ik ben echt benieuwd hoe alles gaat verlopen en kan bijna niet wachten! Sinds deze week zijn de zenuwen toch al paraat hoor! Er zijn nog redelijk veel kleine zaken die geregeld moeten worden, maar we zitten op schema :)
Ik ben gevraagd in januari 2009, het mag gaan komen zulle!!

Iedereen veel aftelplezier!!

xxx
kim



Ruth
22-5-2010
 Meld misbruik13-4-2010 12:52:22

Hey medebruidjes!

Wij trouwen op 22/05 en ik kijk er zo naar uit!!! 8mei is onze vrijgezellen en de 19e schieting. Dus zaterdag en 5 weken is het zo ver! Onze bevestigingen beginnen goed binnen te komen. mijn ventje zijn kostuum is volledig in orde. Ikzelf pas het mijne op 7 mei.
Dan nog wat kleine dingen zoals menu's en naamkaartjes en bedankjes.. De woensdag erop vertrekken we ook op huwelijksreis voor 10 dagen naar Kreta! Dus aftellen!!!

Veel aftelplezier en succes iedereen!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...