Nu Online
Momenteel zijn er 15 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellendag Gent 10/04/10

  11-4-2010 13:35:06
Hallo bruidjes!

Ik had gisteren mijn vrijgezellendag en het was supertof!! Ik mocht oefenbruidje zijn voor 1 dag. Ik moest helemaal in het wit gekleed zijn en toen ik toekwam kreeg ik een sluier en handschoenen aangementen. Eerst kwam het verzorgingsgedeelte: pedicure en manicure en tussendoor chocoladefondue mmm en dan kwamen de opdrachtjes in Gent: ik had een sjerp aan met "ik ga trouwen, kus mij" en moest zoveel mogelijk kussen verzamelen voor geld. Dan filmmuziek meezingen met een i-pod en de toeschouwers moesten raden uit welke film, met 5 mannen de trappen van het stadshuis afgaan voor op de foto etc voor elke geslaagde opdracht kreeg ik een bloem voor mij bruidsboeket en dat moest ik daarna traditioneel wegwerpen naar mijn "bruidsmeisjes"-vriendinnen
's avonds lekker Italiaans gaan eten (Le Mystic) en uitgaan in Café Plansjee! Ik heb heel veel andere vrijgezellendames gezien: een engeltje, een bridezilla, een meisje met een gigantisch roze opblaasballon op haar hoofd ("Steffi trouwt"), een meisje met een eend op haar hoofd, een groepje met allemaal rode topjes en de bruid in het geel met sluier ook, et etc Mss waren er ook mensen bij van het forum?
Ik vond het echt supertof en hoop dat iedereen zo'n toffe dag zal hebben als ik op hun vrijgezellen! Nu duimen voor hetzelfde weer op de trouw!

groetjes Sofie 15/05/10

Sofie

Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1454


Delphine
8-5-2010
 Meld misbruik14-4-2010 11:50:55

Ik was ook in Gent voor mijn vrijgezellenavond!! Ik had een minisluiertje aan, een gele zonnebril, roze oorringetjes met bijpassende ketting, en we waren allemaal in het zwart met daarop witte letters: op 8 mei is't schoon leven voorbij!
Maar als extra atribuut moest ik dan een roze string aandoen, gelukkig boven mijn jeans-broek, string gekocht bij nog een ander vrijgezellemeisje die strings voor geld moest verkopen. Maar ik weet niet goed of ik u gezien heb, ik was waarschijnlijk allang teut! Die steffi heb ik ook gezien...

Zo geestig!! En de avond zelf was inderdaad super... Oh my god, we hebben echt k weetn niet hoeveel leute gehad!

Groetjes Delphine



Sofie

 Meld misbruik14-4-2010 17:49:17

Haha nee ik kan mij u niet herinneren, tenzij jij degene was die lippenstift moest opdoen bij mannen, dan heb ik u gezien op de foto's van mijn verloofde die daar rondliep als Rambo :-) Twas inderdaad supertof en superweertje ook!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...