Nu Online
Momenteel zijn er 170 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Moet het even kwijt...

  6-4-2010 19:36:30
De zus van mijn aanstaande is al 10 maanden aan het doordrammen over het feit dat haar dochtertje(tegen dan 14 maanden)niet gaat kunnen slapen en dat ze om 20u in haar bedje moet, ze willen haar niet naar familie of naar een oppas brengen wat ik best kan begrijpen en ik heb haar al meerdere malen gezegt dat er in de zaal een rustig plaatsje is waar ze haar te slapen kunnen leggen maar dan is het nog niet goed, ze geeft me gewoon het gevoel dat ze liever naar huis zou gaan,daarbovenop geven we mijn aanstaande schoonmoeder haar uitnodiging en die neemt nog niet de moeite om merci te zeggen, erger nog ze doet ze nog niet open maar zet er haar tas koffie op! Als ik er iets van zeg ben ik cru en overdrijf ik, vinden jullie dit normaal of overdrijf ik echt, met nog 73 dagen op de teller is dit echt niet leuk!

cindy
19-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 976


Chantal
17-7-2010
 Meld misbruik6-4-2010 19:46:26

Hey Cindy,

Ik kan heel goed begrijpen dat dit voor jou helemaal niet leuk is!
Probeer zeker eens met je schoonzus te praten hoe zij dit nu eigenlijk allemaal ziet en dat je ze er wel graag bij hebt en dat ze jou zo'n gevoel heeft, mss beseft ze dit zelf helemaal niet (in het begin was m'n zus ook heel koel over ons huwelijk en vroeg ze nooit is van hoever staan jullie, ik heb haar daar dan ook eens over aangesproken en uiteindelijk besefte ze dit helemaal zelf niet dat ze zo deed...na ons gesprek is dit allemaal beter geworden (nu moet ik wel zeggen m'n zus niet de gemakkelijkste is hoor dus af en toe ligt ze nog is dwars) ik denk dat je in veel gezinnen zo'n toestanden hebt) kan begrijpen dat je op het moment dat je die uitnodiging gaf aan je schoonmoeder dit met heel je hart deed en zo fier was en dan doet ze zoiets, ik zou de moment zelf ook ff op ontploffen staan,probeer er zeker niet jouw voorbereidingen en mooie dag door te laten verzieken! Het is jouw dag en die moet perfect zijn en je moet VOORAL genieten!

Groetjes,

Chantal x



Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik6-4-2010 19:52:39

ow meid, kan begrijpen dat je t daar moeilijk mee hebt! Ik denk echt niet dat je overdrijft hoor, een beetje respect van je schoonmoeder zou wel op zn plaats zijn...
Wat je schoonzus betreft: jij hebt een oplossing aangeboden, zij wil deze niet. Dat is haar volste recht maar dan is haar probleem (geen opvang) jouw probleem niet meer... Als zij echt naar huis wil dan is dan enorm jammer, maar ik denk dat mocht het de mijne zijn, ik haar dan liever kwijt dan rijk ben op mijn feest... hoe hard dat ook is. Ik denk ook dat mocht ze naar huis gaan, er wel meer mensen zouden zijn die haar daar vies bekijken..(allez, ik zou zo toch zijn:-) ). Buiten als ze dit echt tegen je wil uitspelen als 'ik moet wel naar huis want anders kan mijn dochter niet slapen' maar ik hoop dat ze niet zo laag bij de gronds is en dat de andere mensen op jullie feest jou beter kennen dan dat ze dat geloven...
Niet over je heen laten lopen!!!

groetjes,

Kristien



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik8-4-2010 17:23:34

Ja, schoonmoeders....
Maar ah, die schoonzus. Das nu echt iets waar ik iets van krijg hé. (sorry, alvast aan al die nieuwe mama's) 14 maand, is toch geen boeleke meer hé. Als ze dan hunne kleine nog eens niet voor een nachtje weg kunnen doen?!? Dat ze eens volwassen worden!
Je hebt een oplossing geboden, dan ligt het in hun handen hé. Mij maak je niet wijs dat ze nergens bij ouders, vrienden, buren of collega's terecht kunnen hé. Dat ze zich dan maar zelf belachelijk maken! Misschien kan je al voorstellen om ze van de eretafel af te halen?

Bij ons waren er zo een paar, sech om 1u wil ik wel gaan slapen... Dit kwam dan nog langs beide zijden. Ja sech, niks van, waar trekt dat op dat heel de eretafel gaat lopen. Ik heb ze voor de keuze gesteld ofwel langer blijven ofwel zouden we wel enkel met de getuigen aan een tafeltje gaan zitten en werden zij in een hoekje gezet. Uiteindelijk is iedereen schoon gebleven tot een uur of 4, geen gezaag, iedereen heeft zich geamuseerd.
Soms moet je eens haar op je tanden hebben. Maar dat zijn van die onnozel dingen die je op't eind horen, die je dan echt wel kan missen hé.

groetjes, Carolina


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...