Nu Online
Momenteel zijn er 208 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

1ste stressmoment !!

  6-4-2010 16:37:06
Zucht!

Ik ben dus zo slim geweest om kapster en visagiste op het zelfde uur te plannen zaterdag... Ik had daar zelf niet meer bij stil gestaan tot ik daarnet in mijn agenda keek en het zag...
Al naar de kapster gebeld, zij kan niet vroeger komen. Dus kan nog enkel hopen op de visagiste...
Heb contact opgenomen met de vraag of ze eerst iemand van de suite kan doen (die haar haar moet niet gedaan worden) en dan pas mij. En voor desnoods een kwartiertje later te komen zodat ze niet met haar vingers zit te draaien...
Hopelijk lukt het voor haar ook zo! Dan zitten we wel serieus krap in tijd maarja, beter zo dan maar!
Want dat wil zeggen dat de laatste die geschminkt word om 10u klaar is en we dan eigenlijk moeten vertrekken... Dus die zal snel haar kleren moeten aantrekken om dan te kunnen vertrekken!


Ben kwaad op mezelf!!!!! Nu heb ik dus wel serieuze stress hoor momenteel !!!


Mandy
10-4-2010
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1119


Eva
10-7-2010
 Meld misbruik6-4-2010 16:53:56

zorg vooral dat jij naar de kapper geweest bent en dat de visagiste jou heeft kunnen opmaken

de visagiste zal wel zorgen dat iedereen op tijd klaar is zolang iedereen op tijd bij haar is en zal normaal zonder probleem eerst iemand van de suite doen moest dit nodig zijn.

het kan trouwens geen kwaad om al gekleed te zijn (iemand van de suite dan) voor de make-up te doen, leg gewoon een propere handdoek over de kleren, en dan zijn er zeker geen plekken op

relax, even diep inademen en dat komt wel goed
bel even naar de visagiste, leg je probleem uit, en dat komt wel in orde



Mandy
10-4-2010
 Meld misbruik6-4-2010 17:13:04

Kapster en visagiste komen aan huis.
Dus ik heb daarnet eens zitten rekenen.
Om 8u iemand van de suite, 20 minuten (visagiste) (desnoods komt ze 15min later)

Om 8u, kapster mijn haar

8u45 (ten laatste) visagiste voor mijn make-up (30 minuuten)

Ondertussen terug iemand bij de kapster

En brushen duurt niet zo lang denk ik, dus kan kan er om 9u15 terug iemand bij de visagiste en terwijl de laatste persoon bij de kapster...

Dus ik zou eigenlijk dan klaar zijn om 9u15 als alles meezit. En mijn schoonmoeder wilt niet teveel geschminkt worden dus de visagiste zal met haar mss geen 20min bezig zijn dan...


Heb de visagiste gemaild, want ik ken mezelf, als ik dit moet uitleggen aan de telefoon... Maar als ik zie dat ze vanavond of morgenvroeg mijn mail nog niet heeft gelezen ga ik zeker eens bellen om alles uit te leggen!


Zucht! Dom van me om dat over het hoofd te zien !!! Al een geluk dat ik dit vandaag nog opmerk, dat we nog 3 dagen hebben om te denken hoe we het gaan oplossen!




Eva
10-7-2010
 Meld misbruik6-4-2010 18:03:34

hej Mandy,

aangezien ze aan huis komen komt dit wel goed.
zolang ze alle twee weten wanneer ze er moeten zijn en wanneer iedereen moet klaar zijn
Het is ook niet de eerste keer voor deze dames hé

het geraakt wel opgelost en geniet vooral van je dag!
laat je 's morgens niet opjagen, iemand anders zal dat wel in jou plaats doen als je dat vraagt



Mandy
10-4-2010
 Meld misbruik6-4-2010 20:41:20

Mail terug gehad van de visagiste en ze gaat beginnen met iemand van de suite en daarna mij! Plus ze komt een kwartiertje later zodat ze niet met haar vingers moet zitten draaien! OEF!!!!
'T zal enkel nipt worden om te vertrekken maar komt wel in orde zeker ! Ben al blij dat het opgelost geraakt is!
Sorry voor het gezaag maar moest het even kwijt!




Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik7-4-2010 11:34:04

Mijn visagiste komt ook naar de kapper!
Moet met de kapper en de visagiste nog uren afspreken, maar mijn visagiste heeft ongeveer 45 nodig om me op te maken, en ik moet toch 45 min onder de droger!
Verder wordt ook mijn mama gesmincked


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...