Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

  2-1-2006 21:02:25
hey,

wij denken naar Marokko of Tunesië op huwelijksreis te gaan.
Wij zouden echt wel een verwenhotteletje wllen hebben. Kent iemand een aanrader?
Alvast nen dikke merci

Barbara
27-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1261


An
24-9-2005
 Meld misbruik3-1-2006 12:01:53

Ik ben ooit met mijn zus (geen huwelijksreis dus) naar Djerba geweest, het schiereiland dat bij Tunesië hoort. Hotel Riu Palace Royal Garden *****

Een aanrader!



julie
26-8-2006
 Meld misbruik3-1-2006 13:27:45

Hallo,

ik wil mij natuurlijk niet bemoeien maar als ik Tunesië zie dan komt mijn haar al recht.
Djerba is naar het schijnt nog anders, maar wij zijn gewoon op vakantie geweest naar Tunesië en dat is dik tegen gevallen. Veel te opdringerig, wij werden constant om de tuin geleid, moesten constant voor alles betalen (ook als we ergens de weg vroegen) en het hotel en vooral personeel was ook niet alles. Het is wel een mooi land, vooral in het zuiden waar de woestijn is. Heb het dit weekend nog eens besproken met vrienden en niemand was echt te spreken over Tunesië.
Nu, het kan natuurlijk zijn dat andere mensen wel goede ervaringen hebben.

Liefs,
Julie



Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik3-1-2006 14:15:10

'k Moet eigenlijk Julie gelijk geven... Ik ben een 6 à 7 jaar geleden met m'n ouders nog naar Tunesië (Hammammet) geweest en da's ook dik tegengevallen! 't Zelfde als bij Julie: zeer opdringerig, overal voor betalen, bij een uitstap (georganiseerd door het hotel!) eigenlijk gewoon naar tapijtenwinkels geloodst worden... Nee, daar zou ik zeker niet voor kiezen! Als ik je een tip mag geven: de Turkse rivièra (Belek, Antalya...)! M'n ouders zijn daar in een superdeluxe hotel geweest (Belek) waar ze ongelofelijk in de watten zijn gelegd. En 'k moet zeggen, ik ben ook al naar Turkije geweest met drie vriendinnen en we hebben een fantastische vakantie gehad! Zelfs vier vrouwen alleen worden daar niet lastig gevallen, in Tunesië zou ik er niet aan denken om daar alleen buiten te komen!

Hopelijk vinden jullie iets moois!

Groetjes,
Sylvie

11/03/06



Lien
16-7-2005
 Meld misbruik3-1-2006 16:05:14

Wij zijn ook naar Tunesië op huwelijksreis geweest. We hadden daar een heel goed hotel (lekker eten (all-in), mooie kamers, veel ontspanningsmogelijkheden,vriendelijke mensen,...) maar inderdaad, van zodra je het hoteldomein verlaat is de pret er van af. Je wordt overal aangeklampt met vanalles en nog wat!!
Ik weet zeker dat ik nooit meer naar Tunesië op reis ga!! Ik raad het jullie dus zeker niet aan!

Groetjes,
Lien



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik3-1-2006 19:03:51

Hey,

ik ben ook in de wolken over Turkije, daar zijn we nu twee keer geweest: Antalya en Marmaris, allebei prachtig en je hebt daar die vijf sterren plus hotels, bijvoorbeeld bij Neckerman en dat is wel af hoor!

Lieve



Evy
26-8-2006
 Meld misbruik4-1-2006 11:55:53

wij zijn 4 jaar geleden naar Tunesië geweest. Het hotel was echt meegvallen maar eens daar buiten... Ik zal het zo formuleren...als meisje moet je er niet alleen buitenkomen, je ziet niets anders dan mannen op straat. Soms echt opdringerig en ze doen echt een bod op je (aantal kamelen). 2 jaar geleden zijn we naar Turkije geweest en we hebben al gezegd dat onze huwelijksreis ook naar daar zal gaan. De mensen zijn er helemaal anders dan in Tunesie en je kan de turken daar ook niet vergelijken met de turken die in België wonen. Echt een aanrader: Turkije.
Je moet natuurlijk een reis kiezen die je graag wil doen!!

Evy



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik4-1-2006 12:37:13

Wij zijn zo'n 8 jaar geleden ook naar Tunesië geweest. Eerst een rondreis en daarna strandverblijf.

De rondreis viel reuze mee, toen waren we in groep en begeleid. Echt prachtige dingen gezien. Heel mooie en luxueze hotels, inderdaad vooral in het zuiden bij de woestijn.

Maar bij het strandverblijf achteraf, zonder gids en groep, was het iets minder leuk. Vrouwen worden er echt aangeklampt en aangeraakt. Voor mij hebben ze toen aan mijn vader ook een bod van kamelen gedaan. We zijn zelfs een keer helemaal vanuit het hotel gevolgd door een Tunesiër die ons uiteindelijk in een tapijtenzaak wou binnenloodsen. In het begin maak je hier niet zoveel uit, maar op den duur begint het echt tegen te steken.

Wij gaan naar Egypte op huwelijksreis, eerst een Nijlcruise en dan 8 dagen Hurghada. Hopelijk zijn de Egyptenaren iets minder opdringerig...



Annelies
27-5-2006
 Meld misbruik4-1-2006 17:31:32

Hey Barbara,

wat jammer dat je idee om naar Tunesië te gaan zo afgekraakt wordt.
Ikzelf ben al verschillende keren in Turkije geweest en één keer in Tunesië (Zarzis, das een oase, zomer 2004), en ik vond net dat de mensen in Zarzis veeeeel minder opdringerig waren dan in Turkije! Ik ben blond, dus ik weet waarover ik spreek :-)
Ook mijn vriend vond de mensen in Djerba veel aangenamer.

Dus laat je niet tegenhouden door de negatieve commentaren hieronder.

Louter volledigheidshalve: wij zaten in Iberostar Zephir, alles was zeer goed in orde, maar ik zou er niet op huwelijksreis gaan: een hwuelijksreis verdient nét dat tikkeltje meer...

Wij gaan naar wellicht naar Mexico.

Succes met de zoektocht!
Annelies
27.05.2006

ps. ik moet het toegeven: mijn vriend heeft me in Tunesië ten huwelijk gevraagd, dus misschien ben ik een beetje bevooroordeeld ;-)



Barbara
27-5-2006
 Meld misbruik5-1-2006 21:10:12

Hey,
Bedankt voor de reacties.
Ik vond het leuk dat jullie zo eerlijk zijn. Ben nog nooit naar Tunesië gegaan dus zowel negatieve als positieve commentaar was welkom.
Turkije ben ik wel al 2 keer geweest en vond ik ook heel leuk.
Helemaal geen mannen de je lastig vallen maar ik dacht nu is iets anders. Ik denk dat het toch niet Tunesië dan zal worden want is effectief niet fijn als je echt zo wordt aangeklampt.
We gaan nog is rustig de brochures inkijken en laat jullie zeker weten wat het wordt.
Dadakes x



Cathy
6-5-2006
 Meld misbruik9-1-2006 20:03:51

wij zijn deze zomer naar tunesie geweest voor een week...het hotel was tip top in orde maar het is een land waar ik nooit nog ene voet zal binnenzetten (sorry dat ik het zo formuleer, maar zo ervaar ik het) al ze je geld kunnen aftrochelen, zullen ze dat zeker en vast doen, overal in 't zak gezet worden,...(wel prachtige natuur en hotel ed voor eens gezien te hebben maar de mentaliteit van de meeste mensen daar is niet om over naar huis te schrijven!)Naar het schijnt is Turkije een hele andere mentaliteit en zijn het daar hele vriendelijke mensen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums