Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

10 april-bruidjes!

  5-4-2010 14:45:14
Nog 4 dagen te gaan dames en het is zover... Spannend hé!
Hebben jullie nog veel te doen de laatste dagen?
Wij zijn nog bezig met onze tafelschikking af te werken.
In het gastenboek moet ik de tekst nog schrijven, nog een enveloppendoos maken, cadeautjes zoeken voor de bruidskindjes,...

Nog allemaal kleinigheidjes dus...

Veel plezier allemaal! Geniet ervan! En hopelijk zit het weer mee!


Mandy
10-4-2010
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1129


Evi
17-4-2010
 Meld misbruik5-4-2010 17:25:56

Hey Mandy, wat begint het te korten. Wij trouwen 17 april, een weekje later. We moeten onze bedankjes nog afwerken, nog 48 te gaan :) Bruiddsuiker ophalen, mandjes voor bellenblazers kopen, en kado voor ouders (wat ik ontzettend moeilijk vind).

Veel plezier op je trouwdag, geniet ervan!



Gitta
9-4-2010
 Meld misbruik5-4-2010 17:43:36

Hier nog drie daagjes!
En natuurlijk zijn er hier ook nog details die moeten afgehandeld worden.
We zijn daarnet naar onze feestzaal geweest om de menuutjes en het gastenboek af te geven. Toch al een compliment gehad dat de menuutjes erg origineel waren . We hebben ook ons snoepmandje gemaakt voor de kindjes en een mandje met papieren hartjes om mee te gooien als we uit de kerk komen. Deze week moeten we ons materiaal voor de kerk nog wegbrengen, de cd-speler, misboekjes en kaars. Vandaag mag ik zeker niet vergeten om mijn Dove te beginnen smeren, zodat ik tegen vrijdag egaal bruin ben. En verder...nog wat kleinigheidjes, maar niks om ons nog zorgen over te maken.
Veel plezier gewenst zaterdag!



annelies
9-5-2009
 Meld misbruik5-4-2010 19:39:00

Hallo,

Wij zijn bijna een jaar getrouwd. Wat gaat de tijd toch vlug, maar heb het mij nog niet beklaagd. Ja, geniet van jullie dag want het is allemaal zo vlug voorbij.

We duimen voor goed weer.

Groeten, Annelies.



Ilse
10-4-2010
 Meld misbruik5-4-2010 20:23:58

Ik kan het bijna niet geloven dat er nog maar 4 dagen op de teller staan... Ik tel al af van 324 :-) Wij moeten de menukaartjes en de naamkaartjes nog afgeven in de feestzaal, en verder is alles zo goed als geregeld... 't wordt zaterdag wel nogal een geregel: de bruidegom moet het boeket afhalen, de papa de balonnen, nog iemand anders de broodjes voor de lunch, enz... Hopelijk verloopt alles vlot... Ben alvast naar het weerbericht aan het kijken en volop aan't duimen...



Kristelle

 Meld misbruik6-4-2010 8:51:40

Voor mij ook nog 2 daagjes en ik moet nog:

Op proef gaan voor mijn kapsel (jaja zo laat).
Misboekjes nog afdrukken.
Hier en daar nog een likje verf in ons huis (door verbouwingen)
Detailtjes dus





katlijn
10-4-2010
 Meld misbruik6-4-2010 12:04:09

Hé Mandy, het is inderdaad héél snel aan het korten! Ik kan niet wachten tot het zover is! Vanmorgen op het weerbericht gehoord dat het max. 13graden wordt. Maar tot nu toe droog, dus hopelijk blijft het zo, en nog enkele graden erbij
Wij moeten enkel nog lintjes rond de misboekjes doen, tekst in het gastenboek schrijven en dan zijn we normaal klaar met alles. Vrijdag zijn we een hele dag bezig met tafelkleden afhalen, laatste aankopen voor hapjes en BBQ. En dan de zaal inrichten en in de kerk alles klaarzetten. Dus dit wordt voor ons nog een drukke dag! Maar ik kijk er al enorm naar uit! Mijn toekomstige begint sinds gisteren toch stress-verschijnselen te vertonen

Nog veel plezier met de laatste loodjes! en dan tijd om te genieten!
Groetjes



katty
8-9-2010
 Meld misbruik6-4-2010 12:22:32

beste bruidjes, ik wens jullie alvast een fantastiche dag toe
mag ik even vragen wat jullie als tekst in het gastenboek neerpennen, ik heb geen idee :-)

groetjes
Katty



lies
10-4-2010
 Meld misbruik7-4-2010 16:55:50

Hoi Mandy,

ik moet nog:
- misboekjes oppikken (zijn vandaag pas binnen, hopelijk gedrukt morgen :) ) en lintjes ronddoen
- nagels laten doen (voor de eerste keer in mn leven)
- naar de kapper donderdag
- mooie boeketten kopen voor ouders, vrouwelijke getuigen, fotografe(doet dit gratis)
- flessen kopen voor mannelijke getuigen, kameraad die uitnodigingen heeft gemaakt en gedrukt (gratis) en dj (ook gratis)
- onder zonnebank
- een kilootje afvallen :)
- poetsen
- naar de kerk om de muziek te testen
- eerst de muziek nog op cd zetten
- materiaal naar de kerk doen
- eindelijk de openingsdans kiezen
- hopen op af en toe een beetje zon
details dus...komt allemaal wel goed! :)

Ben blij dat het eindelijk zover is
Alvast veel plezier gewenst allemaal, ik zal aan jullie denken :)
Toch fijn om te weten dat er nog mensen zijn die op dezelfde dag hetzelfde zullen meemaken.


groetjes!


























lies
10-4-2010
 Meld misbruik7-4-2010 16:59:14

Voor het gastenboek katty heb ik een kaartje bijgevoegd:

Een kleine zin, een groot verhaal
In je eigen woorden, je eigen taal
Al wat je kwijt wilt, laat het ons weten,
zodat we geen enkel moment
van deze mooie dag vergeten

Maar hou bovenaan wat plaats vrij
zo kan je foto er ook nog bij

(we trekken een foto van de gasten wanneer ze binnenkomen)




katty
8-9-2010
 Meld misbruik8-4-2010 7:59:34

Bedankt voor de tip Lies en een heel leuke dag toegewenst met veel zon !!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...