Nu Online
Momenteel zijn er 19 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Heb ik alles? Of toch nog iets vergeten?

  4-4-2010 12:01:36
Liefste medebruidjes

Met nog 20 dagen op de teller begint het nu snel te naderen...
Maar ik heb steeds het gevoel dat ik iets vergeten ben.
De 13e mag ik mijn kleed en aangepaste lingerie ophalen, vrijdag gaan we naar notaris, kids zijn gekleed, vriend is gekleed,
De misboekjes zijn klaar, de bedankjes ook en de cadeautjes voor de kindjes die komen kijken. we hebben een enveloppedoos, en nog het cash geld voor dj en pastoor. Het vervoer is in orde en de fotograaf ook. bruidsboeket ook.
Zijn er nog zo van die kleine dingen die ik vergeten ben of zo? Denk dat ik alles wel opgesomd heb.
O ja de getuigen hun cadeau is ook in orde. Ouders geven we geen omdat we al zolang uit huis zijn.
sorry voor dit alles maar wil alles in orde hebben

groetjes

Stéphanie
24-4-2010
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1068


Wendy
7-8-2010
 Meld misbruik4-4-2010 12:51:08

De ringen?

En dan misschien nog een tip: leg een EHBH-kit aan (eerste hulp bij huwelijken). Daarin zitten allerlei kleine dingen zoals: compeed voor eventuele blaren, allerlei medicatie, zakdoeken, deodorant, lenzenmateriaal (in mijn geval), make-up om bij te werken, naald en draad (je weet nooit!), kauwgom of muntjes, andere schoenen,...
Mijn getuige gaat hier voor mij voor zorgen zodat ik bij haar voor alles terecht kan. Ze zal er nog wel andere dingen insteken, we hebben nog een tijdje om hierover na te denken hé ;-)
Geniet in ieder geval van jullie dag!!!!
Groetjes
Wendy



kristel
20-10-2010
 Meld misbruik4-4-2010 15:54:11

dit kit is goed idee wendy, die houd ik in men achterhoofd

mss doosje dalfalgan voor diegine die koppijn krijgen

voor mezelf bv , maar niet van drinken maar van stress of gezaag aan mijne kop


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...