Nu Online
Momenteel zijn er 96 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

animatie tijdens feest

  29-12-2005 20:11:36
hoi
ik vroeg me af of jullie animatie voorzien op jullie trouwfeest. We verwachten wel dat er vanuit de familie een en ander zal georganiseerd worden, maar moeten wij zelf ook iets voorzien?
Wat doen jullie? Of hebben jullie leuke ideetjes?

Groetjes
Martine

Martine
29-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 612


Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik30-12-2005 9:41:05

Dag Martine

Ik denk dat er op ons feest wel 't een en 't ander van de familie en vrienden zal komen. Ik zit o.a. in de toneelkring, en die zullen wel een toneeltje opvoeren :)

Maar ik wil dat in feite niet weten op voorhand, ik plan het meeste van de trouw helemaal zelf, dus voor mij zullen er die dag al niet veel verrassingen zijn, en het is leuk als er dan 's avonds op het feest toch nog enkele onverwachte dingen gebeuren.

Wat de andere animatie betreft... Mijn vriend wil iets van animatie, hij weet zelf nog niet goed wat. Een bandje of een stemmenimitator. Hij sprak zelfs van een goochelaar (ik hou men hart vast). Hij ging dit ook helemaal zelf regelen, dat was zijn bijdrage. Maar ondertussen staat onze teller bijna op 250 dagen en hij heeft er in feite nog niets voor gedaan. Ik denk dat als hij er na de feestdagen niet gauw aan begint dat hij te laat zal zijn. Afijn, ik moei mij er niet mee, voor mijn moet er geen goochelaar zijn (liever niet zelfs). De mensen verwachten ook niet echt speciale animatie denk ik.

Groetjes

Vicky
09.09.06



An
13-8-2005
 Meld misbruik30-12-2005 12:14:13

Hoi Martine,
Wij hadden zelf geen animatie voorzien..
Mijn nichten en neven hadden wel iets in petto voor ons... ons huis was op stelten gezet en als kado kregen we een paar van onze eigen spulletjes de avond zelf.
k Zou zelf niks voorzien, er zijn misschien wel vrienden of familie die iets organiseren, en als dat niet het geval zou zijn.. begint het dansfeest gewoon iets eerder hé.
Groetjes,
An (13-08-05)



De bruycker
12-8-2006
 Meld misbruik2-1-2006 17:43:02

Hoi Martine,

Ikzelf ga geen animatie voorzien. Maar wel ben ik eens naar een trouwfeest geweest en daar hebben ze een hele diapresentatie gatoond van de trouwers ( van bij hun geboorte tot heden )... met een bijpassende commentaar bij. Want foto's op zich zeggen niet altijd veel! Ik moet zeggen dat de bijpassende commentaar heel erg lachen was! Misschien een ideetje...
maar ik denk niet dat de genodigden dit verwachten!

alvast een mooie huwlijksdag toegewenst!

Groetjes Inge



chantal

 Meld misbruik5-1-2006 19:20:50

Hallo Martine,
Neem eens een kijkje op de website: www.arti-party.be
je zal daar wel het een en ander te zien krijgen zoals doedelzakspeler ,kinderanimatie,ballondecoratie,....

Tot schrijfs,
Chantal


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...