Nu Online
Momenteel zijn er 174 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag huwelijk

  30-3-2010 15:13:43
Beste toekomstige bruidjes,
Ondertussen zijn we bijna een jaar getrouwd en toch wou ik nog vlug een verslagje neerpennen over onze ervaringen.

Feestzaal: Gravenhof Torhout, heel tevreden, alles correct verlopen.
Ceremoniemeester: Kris Deprince, fantastisch, alles perfect in orde.
Vervoer: rode bus Simatours, heeft ons van Brugge naar Oedelem en Torhout gebracht aan een aangenaam tempo.
Bloemen kerk, feestzaal en bruidsboeket: Fine Fleur Sint-Andries: heel mooi.
Make up: Sybelle Sint-Michiels: ook heel tevreden.
Uitnodigingen en menu's: Cartarosa: correcte service.
Haar: Mod'in Sint-Michiels en Haarlok Di Loppem: fantastisch.
Fotograaf: niet voor publicatie.


joke
25-4-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1491


Friedl
2-7-2010
 Meld misbruik30-3-2010 16:22:26

Ah, wij houden ons feest ook in 't Gravenhof ! Fijn te lezen dat het een goeie ervaring was :) Ik ben benieuwd.



Els
17-7-2010
 Meld misbruik30-3-2010 19:26:31

Oei, fotograaf: niet voor publicatie... Niet zo goed verlopen? Echt geen woordje meer uitleg?



Evy
14-5-2010
 Meld misbruik30-3-2010 20:34:16

Hallo,Hallo,

Wij hebben ook de zelfde bus gereserveerd voor onze trouw. ook de rode.
wij huwen op 14 mei. niet zo lang meer dus. aan hoeveel per uur rijd deze bus?

groetjes evy



Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik30-3-2010 22:35:31

Ons feest is ook in 't Gravenhof, leuk om te lezen dat alles ok was! Kozen jullie de klassieke drie/vier-gangenmenu of was het een walking dinner?

Ben paar maanden terug ook eens naar Fine Fleur geweest, ab-so-luut niet tevreden! Ik vond hem zeer opdringerig, hij vroeg direct een voorschot terwijl we nog niet eens wisten hoeveel alles kostte. Hij beloofde me een mail te sturen met alle info, maar ondertussen zijn we vijf maanden later en wacht ik nog steeds op zijn mail ...



joke
25-4-2009
 Meld misbruik31-3-2010 13:31:43

@ Evy: die bus rijdt max. 70 a 80 per uur, maar na de mis ben je toch content dat je efkes kan ontspannen en een glaasje drinken, dus voor je t weet ben je er.
@ Stefanie: wij hadden een gewone receptie van 16u30 tot 18u30, dan het avondfeest met een vipreceptie van 19u tot 21u, dan aan tafel een kreeftenroomsoep, lamskroon met gratin en dessertbuffet.
Qua Fine Fleur inderdaad ook die werkwijze gehad, t was mooi maar ook wel duur vond ik, dus mss inderdaad betere winkels in regio brugge.
@ Els: ik kan er hier inderdaad niet meer over zeggen, laat anders eens weten welke fotograaf je hebt.

Joke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info