TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Eva
10-7-2010
|
30-3-2010 10:02:18
hej melissa,
het is nog iets meer dan 5 maand tegen je trouw hé, je haar kan dus nog een flinke 5 cm groeien!
en niet elk trouwkapsel moet met lange haren zijn, mijn haar komt iets langer dan onder mijn kin, maar niet tot op mijn schouders, en ga dit echt niet opsteken, ben dit niet gewoon en zie er anders uit vind ik
Als je binnen een maand of drie nog twijfeld en lang haar wilt, kan je altijd extenstions laten steken 
veel succes en niet meer naar de huwelijkskapsels kijken op google 
|
|
Melissa
13-8-2010
|
30-3-2010 10:18:45
Hallo, Eva, bedankt! Mijn mama zei ook al dat ik met een beetje geluk nog een 8cm kan 'winnen' aangezien mijn haren wel snel groeien en met de zomer in het verschiet. Maar toch... Ik vind het nu ook gewoon niet mooi. Doordat ik krullend haar heb, zit het echt lelijk. Kan het voor het moment zelfs niet los laten zonder te föhnen en ze nu in een ander model laten knippen is ook geen optie want dan moeten ze nog korter. Baal echt verschrikkelijk 
Bedankt voor je lieve woorden!
|
|
Fredie
26-6-2010
|
30-3-2010 10:19:26
Oei ! Best wel jammer natuurlijk. De kapster heeft misschien gedacht dat je van idee veranderd was en dat je geen opsteekkapsel meer wou. Maar zoals Eva zegt : in het slechtste geval laat je extensions zetten ; als dat goed gedaan is, merk je daar niks van en jij zal er toch stralend uitzien ! Dus niet te zwaar aan tillen, voor elk probleem is er een oplossing te vinden. 
|
|
Mila
5-6-2010
|
30-3-2010 10:36:59
Sorry maar ik versta echt niet hoe je zoiets belangrijk kan vergeten hoor...
Mijn haar is super kort. Ik vind dat zelf mooier dan een opgestoken kapsel waarmee iedereen trouwt.
|
|
lesley
12-6-2010
|
30-3-2010 10:47:28
je kan ook nog altijd clip extensions kopen, deze kan je steeds herbruiken want ze worden gewoon via speldjes in je haar gestoken. ik heb deze aangekocht omdat mijn kapper me geen extensions aanraad omdat ik weinig en zeer dun haar heb maar dit is voor mij een mooie oplossing alhoewel mijn eigen lengte tot aan mijn schouderbladen komt moest het voor het kapsel dat ik wou toch nog langer zijn, hopelijk komt nu alles goed met mijn kapsel, dit zal ik weten in mei wanneer ik voor mijn proef moet.
ik heb mijn clips besteld via internet, gewoon via google clip extensions intypen.
|
|
Melissa
13-8-2010
|
30-3-2010 11:07:27
Mila, ik snap zelf niet dat ik het vergeten ben!! Ik heb er zelfs nog met de kapster over zitten praten hoe ik mijn haren wilde doen Daarbij heeft ze ze echt wel korter geknipt als normaal. Nee, domme gans dat ik ben... Leslie, ik ga eens kijken naar die clips! Bedankt!
|
|
An
26-3-2010
|
30-3-2010 11:19:14
Geen paniek, je haren groeien nog een stuk hoor tegen dat je huwelijk eraan komt... En als de kapster je krullen uitbrusht is je haar al een stukje langer en zelfs kort haar kunnen ze opsteken, ik heb maar haar van 10 cm lang en dat was ook opgestoken dus... Niet ongerust zijn 
|
|
Gwen
14-5-2010
|
30-3-2010 11:47:58
Hallo,
Normaal mag dat geen probleem geven om ze op te kunnen steken hoor.
Maar idd als je ze te kort vind extensions laten plaatsen of de clips.
We zullen duimen dat ze hard groeit :-).
Gwen
|
|
Melissa
13-8-2010
|
30-3-2010 12:50:16
Bedankt allemaal! Jullie geven me goede moed Ik vind die clips precies wel mooi, misschien dat ik ze wel bestel! Lesley waar had jij ze van?
|
|
Gwen
14-5-2010
|
30-3-2010 13:37:56
Deze kan je ook gaan halen in een kappers groothandel of bij produo dan helpen ze je zoeken naar de juiste kleur, ik persoonlijk zou het nooit via internet doen.(kleurverschil)
Maar dat is ieder zijn mening eh.
Ikzelf heb extensions laten plaatsen van socap.
Gwen
|
|
lesley
12-6-2010
|
30-3-2010 13:41:20
ik heb ze besteld via de site www.clipextensions.be.
ik heb het pakket voor dun/normaal haar. ( ik heb echt wel dun haar en als ik de mensen mag geloven zie je de clipjes echt niet zitten als je het niet weet. mijn collega heeft ze ook eens in haar haar gestoken, zij heeft een dikke haarbos en bij haar zag je ze zeker niet.) ik heb de kleur chocoladebruin en 50 cm lang, rekening houden dat dit ongeveer tot halverwege je rug komt.
ik kan ze alleen niet zelf insteken, ben niet zo handig.
als je ze besteld en betaald moet je ongeveer op een week rekenen alvorens ze thuis geleverd worden via de post. je wordt wel op de hoogte gehouden via mail over wanneer je betaling toekomt en wanneer ze juist verzonden worden.
ik ga ze nu op 8 mei meenemen naar de kapster voor mijn proef en ik hoop dat ik nu echt het kapsel heb waar ik van droom en vooral dat ik er ook nog mee sta.
|
|
Lieve
4-9-2010
|
30-3-2010 14:29:04
Hey Melissa,
Ik kan me voorstellen dat je baalt, een kapsel 'maakt' je gezicht toch in grote mate en als dat dan tegenvalt... Maar je haar groeit gemiddeld 1 à 1,5 cm per maand dus tegen augustus zal je haar vast terug lang genoeg zijn voor een mooi opsteekkapsel.
Op deze site http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty/22854-haargroei-versnellen-doe-je-haar-sneller-groeien.html vind je tips om de groei van je haar te bevorderen. Misschien heb je er iets aan.
Kop op, het komt wel goed!
Lieve
|
|
Anke
19-6-2010
|
30-3-2010 17:32:31
Hoi Melissa,
Ik heb zowat hetzelfde voorgehad! Nu heb ik zelf meestal een kin-lange carré (kort dus :) maar in december kwam ik bij de kapster (in zwitserland, ik trouw met een zwitser en versta normaal dus goed hun taaltje). Ik was al enkele keren daar geweest en super tevreden. Mijn haar was op dat moment asymmetrisch en door een misverstand dacht zij blijkbaar dat die asymmetrie moest worden weggeknipt. De bedoeling was dus die te laten uitgroeien :)
Samengevat, ik kwam buiten met een ultrakort kopje alles tot half mijn oren afgeknipt! Tranen met liters heb ik gehuild!
MAAR, het is nu al zoveel langer, tegen dat het de grote dag is, is het terug in orde! Dus als het mijne zo hard groeit, het jouwe beslist ook!!!
|
|
Edel
7-8-2010
|
31-3-2010 11:45:38
Hey meisje, Niet panikeren! Ik trouw een dag later dan jij dus we hebben nog ruim vier maanden om die lokken te laten groeien! Iedereen heeft al heel wat goede tips gegeven en ben ervan overtuigd dat het in orde gaat komen!!
Liefs, Edel
|
|
Wendy
7-8-2010
|
31-3-2010 17:56:13
Sinds mijn vriend me eind augustus ten huwelijk gevraagd heeft, ben ik m'n haren aan het laten groeien. Ik weet nu niet of ik echt zo'n extreem fel groeiend haar heb, maar er is bij mij al zeker 15cm bijgekomen. Het kwam toen net onder mijn oren en nu hangt het al over mijn schouders. We (ik trouw een dag later) hebben nog 4 maanden!! Desnoods je haren wassen met rozenkorrels ;-) LOL
|
|
|
Anke
19-6-2010
|
20-4-2010 11:02:03
Hoi Melissa,
Ja hoor ik zag het... ze werken daar zo met die slice mesjes, dus zodra je het ziet is het eraf :) maar ondertussen is mijn haar al terug zo lang als ervoor en nog twee maand te gaan... dat komt goed!
|
|
Kelly
4-6-2011
|
27-4-2010 9:51:47
Je kan bij apotheker ook vitaminen B gaan halen. Ik heb een kuur gaan halen voor betere groei van nagels en haar. Volgens apotheker werkt dit goed. Ik heb nu haar tot net over mijn oren, maar wil het ook terug lang. Moet eigenlijk toch wel min.20-25cm bij voor het opsteekkapsel dat ik wil. Kapper zei gemiddeld 1cm per maand, dus heb ik besloten om die kuur te doen.
|
|
|
|
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
in Lommel |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|