Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen gevonden!

  27-12-2005 13:27:11
Oef, toch schoenen gevonden, ik ben superblij!
Vorige week was ik al even naar Diest geweest (Le boudoir), maar daar hadden ze elke schoen maar in één maat. Ze wou dat wel bestellen, en ik was niet verplicht om die dan te kopen, maar toch... Gisteren m'n vader zover gekregen dat hij naar Van Loock in Zandhoven reed (zijn afkomstig van Aalst) en ja hoor: onmiddellijk raak! 'k Denk dat ik daar maar een kwartiertje ben binnengeweest! 'k Heb prachtige schoenen gevonden (Luca Renzi) en ze zitten supergoed, hoewel ik zeer moeilijke voeten heb. Nu kan ik beginnen inlopen want 'k heb maar 74 dagen meer...
Onze uitnodigingen zijn ook klaar, die zijn we nu in omslagen aan 't steken. Nu nog 't kostuum voor m'n ventje en de kleertjes van de bruidskindjes. 't Begint allemaal in orde te komen :-)
Alhoewel, dat betekent niet dat de nachtmerries over zijn hoor, bijna elke nacht droom ik van onze trouw en altijd is er wel iets mis... Maar dat zal ook wel overgaan!

Groetjes,
Sylvie

11/03/06

Sylvie
11-3-2006
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 658


Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik27-12-2005 14:08:46

Dag Sylvie

Weeral iets van de to do-lijst!
Als ik een tip mag geven om de schoenen in te lopen: doe ze aan als je aan het strijken bent. Dan zetten je voeten uit door de warmte en het rechtstaan, en als je je schoenen zo een paar keer draagt tijdens het strijken, knellen ze nadien minder, en ze kunnen nog niet vuil worden of verslijten, want je wandelt er niet echt mee.

Veel succes!

Vicky
09.09.06



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik27-12-2005 17:07:18

Hoi Sylvie,

ik heb ook bij Van Loock schoenen van Luca Renzi gekocht!! Ze zitten inderdaad echt wel supergemakkelijk! Denk dat het zelfs niet nodig is om ze in te lopen!

Welk model heb jij genomen? Ik heb de schoenen met de bandjes die elkaar bovenop de voet kruisen.



Debra
11-8-2006
 Meld misbruik28-12-2005 9:31:45

Hey Sylvie,

Allee, goed nieuws hé! Ook ik zit met hetzelfde probleem! Ik droom ook ongelooflijk veel van onze trouw en er loopt ook altijd iets mis! Zelfs vannacht heb ik gedroomd dat ik een totaal andere jurk aan had op den trouw omdat ze de verkeerde hadden besteld! Brrr eng hoor! En wij trouwen maar in augustus! Als ik nog veel van die enge dromen ga hebben dan is het beter dat den trouw er heel snel aankomt hoor want die dromen lijken zo levensecht e! Wat een bruid nijt lijden kan hé :-)

Grtz Debra
11/08/06
http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik28-12-2005 10:05:43

Ook ik heb van die trouwnachtmerrie's. Meestal over mijn kleed, dat ik toch ineens een soort bruin kleed aanhad ipv een wit. Of dat ik schoenen was vergeten te kopen, en we waren dan in de kasten aan het kijken welke schoenen er het beste bijgingen, en de enigste waren mijn zwarte sandaaltjes (niet bij een wit kleedje), waar ik trouwens direct zeer van aan mijn voeten heb! En ik trouw pas in september, ben ne keer benieuwd wat ik nog allemaal ga dromen!

Groetjes

Vicky
09.09.06



Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik28-12-2005 13:03:10

Lindsay, ik heb ook die schoenen gepast en vond die ook heel erg mooi, maar 'k heb uiteindelijk dan toch gekozen voor een schoen met een gespje rond de enkel. M'n vriend vind dat fantastisch mooi, dus 'k kan hem maar z'n zin geven hé!

Aan al de rest: 'k heb dus bijna elke nacht nachtmerries over de trouw: bv. verkeerde kleed, kleedjes voor bruidskindjes vergeten, schoenen vergeten, me vergeten klaar te maken en de trouw gewoon missen... Je kan 't zo zot niet bedenken of 'k heb het al gedroomd! :-)

Maar dat zal wel overgaan zeker! Op tijd hier ons hart eens luchten en dan komt alles in orde!

Groetjes,
Sylvie

11/03/06



sandra
20-5-2006
 Meld misbruik29-12-2005 8:32:36

Hey,

Ik zelf moet ook nog op zoek gaan naar schoenen voor onder mijn kleedje. Kunnen jullie mij misschien een richtrpijs geven van wat jullie betaald hebben voor jullie schoenen?

Groetjes

Sandra



Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik29-12-2005 12:08:59

Dag Sandra,
Mijn schoenen kosten 122 Eur en de meeste die ik gezien heb, zitten daar in de buurt.

Groetjes,
Sylvie
11/03/06



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik29-12-2005 12:20:46

Inderdaad, alle schoenen van Luca Renzi bij Van Loock kostten 122 euro. Wel veel geld, maar ja, veel keuze heb je niet.



Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik3-1-2006 13:16:05

Hoi,

Ik heb suiteschoenen van Luca Renzi gekocht bij Van Loock (ongeveer € 130) en ben er ook heel content van.

Toch wel effe inlopen, idd best al strijkend. Want de dag zelf heb ik naarmate de tijd verstreek, toch wat pijn gehad hoor...

Bij Van Loock hebben ze gezegd dat Luca Renzi van hetzelfde fabriek is als Linea Raffaëlli, maar dan maar de helft zo duur. En dat klopt wel. Als je in een bruidswinkel bruidsschoenen koopt, zit je al snel aan meer dan € 200...

Groetjes,
Sofie
7/07/2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...