Nu Online
Momenteel zijn er 68 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

suitekledij heren

  27-12-2005 11:37:35
Hallo!

Wij waren van plan voor het huren van de kostuums eens een kijkje te gaan nemen bij Ceremonia, Kortrijksesteenweg te Gent. Nu blijkt dat deze zaak daar niet meer gevestigd is. Iemand een idee of de winkel verhuisd zou zijn? Of kent iemand andere goeie adressen in het Gentse?

Alvast bedankt!

Cindy & Bert

Bert
7-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1709


Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik27-12-2005 12:57:08

Wij gaan binnenkort bij Labaere in Zottegem. Ik heb daar al eens iets over gevraagd hier op 't forum en toen waren alle reacties toch heel positief. 'k Laat zeker iets weten als we geweest zijn (waarschijnlijk binnen een week of twee).

Groetjes,
Sylvie

11/03/06



Annelies
27-5-2006
 Meld misbruik27-12-2005 16:52:41

wij zijn ook tevergeefs naar Ceremonia op zoek gegaan. De mevrouw van de viswinkel ernaast zei dat ze er gewoon mee gestopt zijn (dus niet verhuisd of zo).

De enige andere (volgens mij) ceremonieverhuurwinkel in Gent is Azaert aan de Brabantdam 154 (tegen Sint-Annaplein). Ziet er allemaal erg in orde uit, en ze bestaan al behoorlijk lang geloof ik, maar k denk wel dat ze behoorlijk duur zijn. Uit praktische overwegingen gaan wij toch daar gaan, maar ik denk dat Labaere in Zottegem iets goedkoper is (k weet wel niet hoe het daar met de kwaliteit zit).

groetjes,
annelies

27.05.2006



Els
1-4-2006
 Meld misbruik27-12-2005 17:53:59

Labaere is heel goed, maar of ze goedkoper zijn?? ik ken de andere niet, maar in de verkoop heeft Labaere toch wel mooie prijskaartjes hangen hoor!
Wel altijd een afspraak maken voor verhuurkostuums bij Labaere!



sonja
30-9-2005
 Meld misbruik30-12-2005 15:48:51

Wij huurde de suitekleding voor onze vaders, nonkels en grootvader bij labaere. Is een enorme goede kwaliteit en heel netjes, als je toch binnen de normale maten zit. Dachten voor mijn man eerste ook een kostum te huren, maar daar hij iets breder en groter is als de gewone man, zei de verkoopster van de verhuurafdeling doodleuk: "een beetje vermageren hé meneer en dan lukt het wel". Nu moet je mij eens uitleggen hou je met te vermageren je careure (schouders en zo) kunt doen versmallen. De verkooper van de koopafdeling hoorde dit en was het zelf met haar niet akkoord. Deze hielp dan uiteindelijk mijn man met een kostum dat hij op maat heeft laten maken en een goede 4 weken later al thuis in de kast hangen had. Dus mijn eindconclusie over labaere is: goede kwaliteit en prijselijk, maar hééél onbeleefd personeel in de verhuurafdeling.


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...