Terug naar overzicht
Hey, Ik ben gisterenavond mijn kleur gaan laten nakijken om te bestellen ! Welke heb jij ? Ik heb die van Great Lenghts genomen ! ze worden bij mij geplaats volgende vrijdag. Mijn haar is nu een 30 cm, en ik ga naar 50 cm (dus tot onder mijn rug). Kijk er ook heel hard naar uit !!!!!!!!!!! Bij mij hebben ze gezegd dat ik direct een speciale borstel en verzorgingsproducten moest mee kopen, want dat dat super belangrijk is. Verder gewoon onderhouden als je eigen haar hebben ze gezegd, het is uiteindelijk ook gewoon haar hé. Mocht ik nog tips krijgen hoor je het volgende vrijdag. Groetjes, TINA
Hi Gwen, Ik heb al jaren extensions, maar ga er ook nieuwe laten zetten vlak voor het huwelijk. Zelf vind ik ze het mooist de eerste twee maanden na het inzetten. Nadien beginnen ze uit te zakken en worden ze ook droger. Qua verzorging zou ik zeggen: overvloedig smeren met die conditioner! Het haar is echt wel droger dan je eigen haar, zeker na een bepaalde tijd. Ik gebruik elke keer als ik mijn haar was een rijke crèmespoeling en elke ochtend smeer ik er ook nog wat conditioner in die je niet moet uitspoelen (ik heb zelf wel gekruld haar en dat is nog iets droger). Verder goed uitkammen, zodat er geen knopen ontstaan. En slapen met je haar in een dotje of zo. Veel plezier ermee!
Tina, Ik heb extensions van socap laten zetten, ik ben eens benieuwd hoe het bij jou gaat verlopen. En alvast bedankt voor de info eh meiden. Gwen
Wat is de kostprijs ongeveer?
om de 2 m wel eens op controle gaan bij kapper, dan kan die aan wortels de slechte haartjes bijknippen anders ontstaan er knopen en dat is geen lachtertje. qua verzorging gewoon regelmatig masker en effectief conditioner. dat men speciale borstel e.d moet kopen is gewoon commerciele praatjes... die borstels met zwart en witte haartjes zijn de beste en die vind je overal ... wel nooit met nat haar gaan slapen... zeer belangrijk... Veel succes ermee Groetjes Sophie 04/06/2010
Sara, Ik heb heel veel haar want bij mij zijn er 190 extensions in gegaan aan de prijs van 3,50 €/st. Gwen
Hey, Bij mij worden er 100 extentions in 2 kleuren in gezet aan 5 € per stuk. Is vrij kostelijk, maar het resultaat mag er zijn. Komt ook nog kost van plaatsen en knippen bij. Dus totaal zo juist geen 700 €.... Groetjes, TINA
Hey Tina, Ik heb 670 euro betaald voor de extensions, het plaatsen en knippen.(drie kleuren) Ook is ze vooraf gewassen en geblazen. Het "proper zetten" zit ook bij in deze prijs. Gwen
Ik laat de extensions niet bij een kapper zetten maar gewoon bij iemand die ik gevonden heb via een zoekertjes site. Ze heeft een cursus gevolgd en heeft alle materiaal dat nodig is. Het haar bestelt zij bij een groothandel in Nederland (aan 1€ stuk). Ik laat zo'n 120 extensions zetten in 3 kleuren en ik betaal iets van een 250€. Het merk is ook Socap.
Hey Deborah, Amai das echt niet veel geld!!! Zou je die persoon zijn/haar coördinaten willen geven? Dank je! Groetjes!
hey deborah, kan je mij de gegevens ook doorsturen? Ik trouw volgende zomer en zou ook graag extensions willen. groetjes sofie
Zou je mij het nummer ofzo eens kunne. Geven Deborah ik zou graag extentions hebbe voor mijn trouw