Nu Online
Momenteel zijn er 131 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis, twijfelgeval

  26-12-2005 9:36:14
Dag bruidjes,

Ik heb een vraagje ivm onze huwelijksreis. We zijn er nog niet uit waar we eigenlijk naartoe zouden gaan. Echt ver willen we eigenlijk niet gaan, we zouden binnen of rond Europa blijven. Hadden gedacht aan Rhodos of de Canarische eilanden. Griekenland is al altijd mijn droomreis geweest maar heb schrik dat het er midden in de zomer (juli) snikheet gaat zijn en dat je eigenlijk moet binnenzitten van de hitte en dat zou ik toch ook niet echt plezant vinden want dan heb je niks meer aan uw reis eigenlijk. Wie kan me aanraden waar we naartoe kunnen gaan of een andere bestemming in Europa die ook de moeite is?

groetjes
sofie
15 07 2006

Jochen
15-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 577


Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik26-12-2005 11:05:43

Hallo Sofie,

Ik ben al een paar keer op de canarische eilanden geweest en vind dit zeer aan te raden.
Het is warm maar niet zo warm als turkije en griekenland waar je niet in de zon kunt. Canarische eilanden is veel te doen en goede temperatuur vind ik zelf.
Ga maar eens een kijkje nemen in de verschillende reisgidsen, dan kom je vanzelf iets naar je goesting tegen.

Groetjes Mireille
01-09-2006



Martine
29-7-2006
 Meld misbruik26-12-2005 12:30:03

wij gaan waarschijnlijk naar Italië. Ik kan sorrento echt aanraden! héél romantisch, prachtig zicht, echt de moeite



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik26-12-2005 12:34:50

Rhodos absoluut doen, is echt de moeite. In Rhodos stad is er constant een vrij stevige bries vanover zee (waar je vlak bij zit) die de warmte draaglijk maakt. Bovendien zit je vlakbij alle bezienswaardigheden. De oude stad is suuuuuuperromantisch en op wandelafstand als je een hotel in de nieuwe stad neemt.

Wij hebben er een autootje gehuurd en op 3 dagen het hele eiland gezien. Wij zijn er wel in september geweest, toen was het er ong. 28 gr. Perfecte temperatuur. Als je niet anders kan dan in de zomer te gaan, zal het wel wat warmer zijn, maar volgens mij echt wel te doen hoor.



An
13-8-2005
 Meld misbruik26-12-2005 17:38:50

Hoi Sofie,
Waarom niet Mexico? k Weet t ligt natuurlijk niet in Europa, maar de prijzen vallen heel goed mee. Bovendien zit je nog voor het echte orkanenseizoen.
Wij zijn van 16-08 tot 31-08 op huwelijksreis geweest in Playa Del Carmen, Riu-hotel. t Was echt super! Aangename temp., wel zwoel en vochtig. Veel bezienswaardigheden.
De Canarische eilanden zijn het hele jaar door aangenaam qua temperatuur. Lanzarote en Tenerife zijn mooi.
Groetjes,
An



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik27-12-2005 12:51:59

Hey

Ik zou dan voor Italië gaan, je hebt daar ook alles, cultuur, natuur, strand,... Tenerife is ook mooi, maar als je wat cultuur wil, is daar niets te zien. Italië lijkt me ook heel romantisch. En anders Turkije? Toeristisch gezien is dat Europa, mooie temperaturen, prachtig land, heel vriendelijke mensen en heel lekker eten. Ben er al 2 keer geweest (o.a. rondreis met school) en ben echt verschoten van de diversiteit van de bezienswaardigheden en zo.

Groetjes

Vicky
09.09.06



marissa
18-8-2006
 Meld misbruik28-12-2005 11:33:00

Wij gaan voor de luxe in gran canaria, hotel riu palace maspalomas, ligt in de duinen. je moet maar eens kijken, je krijgt veel korting als bruidspaar. Cyprus kan ik ook zeker aanraden en Rhodos ook, is idd wel heel warm in de zomer maar je kan gerust buitenkomen hoor.



Elke
8-7-2006
 Meld misbruik29-12-2005 19:56:01

Wij gaan ook naar Griekenland. Van 10/07 tot 25/07. Ook in volle zomer dus. Wij gaan naar Corfu. Ligt het meest noordelijke en is een eiland waardoor er meer wind is en dus draaglijker. Wij zijn er zelf nog niet geweest maar verschillende mensen hebben ons verzekerd dat Griekenland (eilanden) echt wel te doen is in de zomer. Wij gaan morgen onze reis boeken.

Groetjes

elke

08/07/2006



Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik3-1-2006 13:18:22

Als je voor de Canarische Eilanden kiest, zou ik toch voor Gran Canaria gaan.

Tenerife is de laatste tijd vaak bewolkt en stel je voor dat je de helft van je vakantie geen zonnetje ziet...

Groetjes,
Sofie
7/07/2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums