Nu Online
Momenteel zijn er 80 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwpak bruidegom

  11-3-2004 15:13:24
Wordt het kostuum voor de bruidegom altijd aangekocht of kan men het ook huren?

Groetjes
Evie

Evie
4-9-2004
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1223


Françoise
4-9-2004
 Meld misbruik11-3-2004 16:05:54

Dag Evie,
ikzelf ga mijn kostuum huren. Ik wil trouwen in een zeer klassiek pak (jacquette met hoge hoed, handschoenen, ...) en zoiets kan je echt niet gaan kopen. Je moet zo'n 100 euro voor de huur van zo'n pak. ALs je moderner wil trouwen kan je ook huren, maar de prijzen zijn dan vaak lager en dus ook weleens de moeite om ze dan te kopen...

Groetjes,
Gaetan
Bruidegom ;-)



Marjolein

 Meld misbruik11-3-2004 23:06:41

Hallo,

mijn toekomstige huurt zijn pak ook en betaalt 86 euro all-in. Hij koopt wel apart een hemd, dus dat is niet in de prijs inbegrepen.



katrien

 Meld misbruik12-3-2004 8:58:35

Hey,

Mijn vriend heeft zijn pak gehuurd bij Labaere in Zottegem. ze zijn heel vriendelijk en alles is er zeer goed in orde! (weet iki van vorige trouwers in onze vriendenkring.) Ze nemen ook echt de tijd! Ik ben zeker nog naar 3 andere winkels geweest (in Aalst, Berchem (ook heel mooi, MAAR zeer duur)naar 2), maar ben toch terug naar Zottegem geweest. Ok, je hebt niet zooooveel keuze in die huurpakken maar het is wel in orde. We wilden een suite die wat hetzelfde is. Mij vriend heeft ipv een das, een sjaaltje. Bij Labaere heeft men wel de meeste keuze van alle winkels waar ik geweest ben....je kan er ook heel mooie pakken kopen of bv een andere das en vestje voor bij het gehuurde kostuum. Een aanrader dus!

Katrien



Evie
4-9-2004
 Meld misbruik12-3-2004 10:14:56

Ik denk dat mijn vriend ook eens een kijkje zal nemen bij Labaere in Zottegem. Een pak huren lijkt me inderdaad wel het beste. Uiteindelijk doe je het ook maar één keer aan.

Bedankt voor jullie reacties!

Groetjes
Evie



Letitia

 Meld misbruik12-3-2004 11:17:13

In brussel is er een winkel die alles derop en der aan verhuurt voor 150 €. In Landen is er ook eentje dat ik ken en daar is het zelf goedkoper... Wij dachten ook te huren maar we hebben eerlijk gezegd eentje gekocht tegen een super prijs.... twas de moeite om te kopen




10-7-2004
 Meld misbruik13-3-2004 19:01:26

wij hebbhen de pakken gehuurd in Kuurne ... zeer mooie,modieuse pakken voor een zeer concurerentiele prijs. Zeker de moeite waard ...



Heidi
3-7-2004
 Meld misbruik22-3-2004 7:34:22

/www.vandroogenbroeck.be Daar kun je ook kostuums huren



katrien
7-5-2004
 Meld misbruik27-3-2004 10:00:05

Ik heb mijn kostuum zelf gekocht. Gewoon eens de C&A eens binnenstappen. Het is daar niet duur en draagbaar voor andere gelegenheden



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 21:03:50

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be



liesbeth
19-6-2004
 Meld misbruik2-6-2004 18:57:08

hey

Ik wou mijn pak ook eerst huren, maar heb toch maar besloten te kopen, idd het is maar voor 1 keer, maar toch is het iets speciaals. I p v 100 euro geef ik er nu 1200 euro voor uit, maar als de bruid mooi gekleed is moet de bruidegom dat ook zijn. Trouwens onze suitekleding komt ook van bij Labaere, zeer vriendelijke mensen, en ze hebben daar ook schone pakken hangen. een aanrader-


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info