Nu Online
Momenteel zijn er 68 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

een droomdag

  23-12-2005 14:15:32
Hallo iedereen,

Ik heb me nog nooit op dit forum laten horen al kwam ik soms wel eens piepen om te zien hoe jullie voorbereidingen vlotten. Nu, 6 dagen na onze trouw, kan ik het toch niet laten om jullie over mijn droomdag te vertellen. Aan iedereen die nog op zoek is naar een trouwdatum, aarzel niet om te kiezen voor de kerstperiode, ik persoonlijk vind het de mooiste periode om te trouwen.Sfeervol, warm én met kans op sneeuw!
Stress voor het huwelijk bleef ons niet gespaard: mijn papa die ik nog nooit ziek geweten heb, heeft dagen aan een stuk 40 graden koorts gehad en moest uiteindelijk de woensdag voor de trouw worden opgenomen in het ziekenhuis. Vrijdagavond om half zeven 's avonds heeft hij het ziekenhuis mogen verlaten! Een goede tip: die laatste week mag je echt geen belangrijke dingen meer plannen want de hindernissen kunnen soms uit onverwachte hoek komen. Enfin, hij ging erbij kunnen zijn, dat was ook het enige dat mij die dagen ervoor nog heeft beziggehouden. De ontlading op de dag zelf was des te groter en we hebben van elke seconde genoten. Hans en ik zijn buren en hebben elkaar ontmoet als kindjes van vier en vijf ter hoogte van de haag tussen onze huizen. Daar hadden we nu een rode loper gelegd en zijn we elkaar tegemoet gekomen, het sneeuwde toen...De bus van Antique Cars waarover ik op het forum onrustwekkende dingen had gelezen was perfect op tijd met prachtig bloemstuk, piekfijn in orde en een heel sympathieke man die ons de hele dag heeft begeleid. Alleen maar lof over hen, het mag ook gezegd. Evenveel lof voor onze fotograaf, Jo Schutte uit Wetteren, die heel spontaan en quasi onopgemerkt foto's nam. Als locatie hadden we onze bouw gekozen (juist bepleisterd), de oevers van de Schelde en natuurlijk de grote markt in Dendermonde (mét kerstboom) waar we voor de wet getrouwd zijn. De feest zelf was ook meer dan geslaagd (feestzaal het Vaderland, eveneens op de grote markt in Dendermonde), lekker en zeer verzorgd eten (wild uiteraard), onze DJ heeft ervoor gezorgd dat tot in de vroege uurtjes de dansvloer steeds gevuld was...
Maandag zijn vertrokken op midweek naar de hoge venen waar er 10 cm sneeuw lag, romantischer kon niet! In februari wacht ons nog onze huwelijksreis naar Tanzania...
Een hele boterham, maar ik wou het jullie niet onthouden (ik kan er eerlijk gezegd ook moeilijk over zwijgen). Veel succes nog aan degenen die het nog in het verschiet hebben en nog vele roze wolkjes voor wie het al gehad heeft.
Muriel

Muriel
17-12-2005
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 868


Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik23-12-2005 14:22:40

Gefeliciteerd!!!

Zo mooi om te lezen!

Nog veel geluk samen

Vicky
09.09.06



Evy
22-7-2006
 Meld misbruik26-12-2005 9:13:32

Goh, héél leuk verhaal hoor! Bedankt om het met ons te delen!

Prettige feestdagen,
Evy
22/07/2006



soetkin
16-9-2006
 Meld misbruik2-1-2006 11:23:27

Eerst en vooral een hele dikke proficiat...
Wat een prachtige dag zeg! Zooooo romantisch! xxxx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...