Nu Online
Momenteel zijn er 124 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis ligt vast!

  22-12-2005 19:24:23
Wij hebben zonet onze huwelijksreis gaan vastleggen...

Er zijn verschillende landen te boven gekomen, ook Thailand ...

maar uiteindleijk hebben we voor Tenerife gekozen!! : niet zo lang vliegen, dagelijks zijn er rechtstreekse vlucthen,prijs viel goed mee, het klimaat is goed en er is ook nog heel veel natuur te bekijken en jeepsafari is mogelijk!!!!

ik zie er zo naar uit

we trouwen 13/05/06 en 15/05/06 vroeg 's ochtends zouden we vertrekken


Skiwi
13-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 545


nancy
12-5-2006
 Meld misbruik22-12-2005 19:30:26

hey,wij gaan turkije 5sterren,alles erop en eraan en wij trouwen 12-05 en vertrekken op 14-05!!!!!leuk he weer iets omnaar uit te kijken groetjes



Els
1-4-2006
 Meld misbruik22-12-2005 19:46:32

Mag ik heel onbeleefd zijn en is vragen bij welke maatschappij en zo jullie dat doen en welk hotel om precies te zijn?? Wij zouden ook naar tenerife gaan, hebben vandaag onze prijs gekregen en deze is 400 euro opgeslagen tov vorig jaar, dat vind ik er echt overgaan, onze huwelijksreis is voor ons niet meer te betalen :-( je mag me ook mailen als je dat liever doet: elsschellekens@yahoo.com



Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik22-12-2005 20:39:07

Wij gaan naar "Dreamplace Villa Tagoro" 4-sterren, allinclusive met Jetair.

Dit zijn eigelijk allemaal bungalowkes en dus niet zo'n groot gebouw met gangen en daar allemaal deurkes naar kamers.
het is een 1.5km van het levendige Playa de las Americas, dus ik veronderstel dat het daar ook wel rustiger gaat zijn dan in het midden van zo'n stad.
Er is een gratis busdienst naar het centrum en naar het strand (ong 2km van het hotel)
Aangezien wij toch geen zonnekloppers zijn moeten wij ook niet direct aan het strand zitten.

van 15/05/06-24/05/06 komt dit op 740 euro per persoon (inclusief vroegboekvoordeel en 88 euro honeymoonkorting)

Heb gezien dat dat ongeveer de gemiddelde prijs tegenover de andere hotels.

groetjts
Mieke
13/05/06



Els
1-4-2006
 Meld misbruik22-12-2005 21:37:24

Ja, wij hebben het probleem dat we in de paasvakantie gaan (werk in onderwijs), en we komen aan 1300 euro pp, half pension dan nog maar, ik vind dat echt verschrikkelijk veel, maar we zijn misschien nog op zoek naar een andere oplossing...
Bedankt in elk geval!
Els



robben
20-5-2006
 Meld misbruik23-12-2005 8:25:36

Hey!
Zo'n 2 jaar geleden zijn mijn vriend en ik nr Tenerife geweest. Is leuk hoor, vooral de Teide was echt speciaal! Dus, zeker die jeepsafari doen! Wij zaten midden in playa de las americas (hotel conquistador, heel mooi hotel vr zijn prijsklasse).
Groetjes, Isabelle*



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik23-12-2005 9:06:14

Hey

Tof hé, zo heb je na den trouw toch iets waar je ook naar uitkijkt...

Wij gaan heel traditioneel doen... mijn venteke organiseert alles, ik weet van niets (maar geef uiteraard veel tips). Ik zal dus pas in zaventem weten naar waar we gaan (hopelijk in zaventem en heeft hij geen autovakantie naar Duitsland gepland, hij is daar namelijk echt zot van!)

Groetjes

Vicky
09.09.06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums