Terug naar overzicht
a ja, misschien is mijn mailadres dan nog makkelijk he? kelly.aertgeerts@telenet.be
Waarom zou je meedoen met de meute en trouwen met opgestoken haar? Het is juist leuk om eens iets anders te doen. Mijn haar is ook kort, nog korter dat het jouwe waarschijnlijk. En ik vind het best speciaal! Ik trouw een dag na jullie btw :-)
Ja ik zou er niets mee inzitten om met kort haar te trouwen, maar wil er ook wel iets "anders" van maken dan mijn dagelijks kapsel (gewoon uitgebrushed dus... zonder meer). En daarom deze oproep, als iemand met kort haar foto heeft, graag even via mail of zo, dan kan ik ideeën opdoen. Opgestoken haar vind je idd overal op google..
hey! Ik heb ook kort haar. net onder mijn oren. ik ga het dus zeker niet kunnen opsteken binnen 2 maanden want daar is het dan te kort voor. Ik ga het mooi laten knippen een dag op voorhand en speels laten uitwaaieren. dan steek ik een mooie bloemklem aan de ene kant van mijn hoofd :) Klinkt belachelijk maar is echt mooi en niet alledaags! heb er geen foto van. veel succes!
@ Inge: Ik was eerst ook zoiets aan het denken... Zal het er eens met mijn kapper over hebben, die zal wel zijn ongezouten mening wel geven, ik hoor hem al bezig :-)
heb ook haar tot aan men kin. Ga t zeker niet speciaal laten groeien. Sta veel beter met wat korter haar en tis gemakkelijk. Ga wel iets zoeken om in men haar te doen voor de trouw.
Ik trouw begin september en heb het net kort laten knippen, tot grote ontsteltenis van mijn kapper die opsteekkapsels een must vindt voor bruidjes Het was schouderlang maar ik was het zo beu en bovendien sta ik niet met lang haar. Nu is het korter (tot net onder mijn oren) maar veel pittiger. Ik hoop een mooi accessoire te vinden om het wat feestelijker te maken, maar als ik niets naar mijn zin vind, dan laat ik het gewoon speels brushen.
Ik draag ook al sinds jaar en dag mn haar kort. Als kind droomde ik altijd van een opsteekkapsel, maar ik ben ooit eens begonnen met mn haar te later groeien... Om dat tot het besef te komen dat het mij totaal niet staat en ik maximum mn haar mag laten groeien tot juist onder mn oren.... Ik ben er nog niet uit wat ik ga doen, maar waarschijnlijk mooi kleurke laten zetten en dan laten brushen. Ietsjes anders dan alledag omdat ik meestal mn haar handdroog en warrig laat... Ik heb ook fijn (en weinig) haar, waardoor ik moet zorgen voor wat volume. Misschien ga ik nog op zoek naar een haaraccessoire, maar ben ik nog niet zeker van. alles hangt af van mijn jurk...