Nu Online
Momenteel zijn er 217 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

blauwe peep toe pumps met lage hak

  21-3-2010 10:46:53
Hallo allemaal,
ik ben al een hele tijd op zoek naar lage peep toe pumps met een zeer lage hak voor onze grote dag.

Ik heb mijn kleed zelf ontworpen en zou graag "something blue" aan mijn voeten hebben


Kan iemand me wat tips geven ivm grote schoenenwinkels met fel blauw gekleurde lage peeptoe pumps?


mercikes!


nele
26-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1393


Jolien
5-3-2011
 Meld misbruik21-3-2010 11:43:44

Hallo !!

Een ideetje: ken je de Dambruggestraat in Antwerpen ? Dit is dicht bij het centraal station, een straat met een stuk of 20 schoenwinkels ! Deze winkeltjes worden meestal uitgebaat door Turken of Marokkanen (heel erg lage prijzen), maar ze hebben een hele grote keuze. Ik denk dat je dit daar wel zal vinden. Mijn vriendin kocht er vorige zomer fel roze peep toe pumps !

Of in New Look (kledingwinkel met ook schoenen) hebben ze soms ook van die speciale schoenen. De 2 dingen die ik nu opnoem, zijn wel winkels waar de schoenen bijna geen geld kosten :-) Ik wil zeggen, qua kwaliteit en comfort zal het misschien minder zijn.

Groetjes en succes !



Kelly
18-6-2010
 Meld misbruik21-3-2010 13:12:38

Ga is een kijkje nemen bij Carmi (ook online shop maar in de winkel is meer keuze) daar vindt je zeker iets. Blauw is erg in deze zomer dus je zal zeker iets vinden.
Of wat meer bij prijs is Berca.be

Succes!



Sylvia
18-9-2010
 Meld misbruik21-3-2010 15:12:21

Zoek het merk Rainbow club eens op. Die kan je laten verven in de kleur die je zelf wil.

succes!



Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik21-3-2010 23:19:24

hey, in Tsjari in Breda hebben ze enkele merken van schoenen die je in alle kleurtjes en alle tinten kan laten kleuren. kijk eens op hun site!

groetjes!




liesbeth
21-8-2010
 Meld misbruik23-3-2010 20:13:21

La Bottega in Hasselt is voor mij het 'schoenen walhalla' ;-)
http://www.labottega.be/


groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...